torsdag 16. oktober 2008

Sommerminner......

Ikke sant tiden går for fort noen ganger?....Jeg tenker bare tilbake på i sommer...det er jo ikke lenge siden, men det virker som en evighet når jeg tenker på det....


Vi tok en liten tur til Kristiansand i noen dager. Hamresanden var nydelig... Jeg fikk med meg familien ned på stranda ved solnedgang....Tok mange fine bilder, og vi bare koste oss.


Sommeren bringer alltid med seg spesielle minner... Er det slik for dere også?


Cornelia og jeg er så glad i å gå å plukke skjell... jeg liker de med slitt patina.. he he...ingen overaskelse...med de hvite er så rene og yndige.. Vi plukket og plukket, og har spart dem på et glass.
Her lite bilde av verdens beste "mormor", som gir lille gutt et 1.sommerbad... Ho har et hjerte større en noen kan tenke seg, og betyr så mye for meg, som bestevenn, og en god favn og lekekammerat for mine barn. Er så glad for å ha et slikt trygt og godt forhold til min mor og far... Familien er det kjæreste vi har, ikke sant?

Ønsker dere en deilig torsdag, og ta vare på hverandre!

I kveld tror jeg at det blir torsdagsklubben på tv- og noe god mat....

Klemmer Heidi-anitha

5 kommentarer:

Vår lille hage sa...

Så utrolig flotte bilder! Skjønn jente du har. Blir nok torsdagsklubben og kakao på meg ikveld!
Kos deg!
Klem Simmas Hus

Hulda sa...

Helt enig, familien er det beste man har. Så vakre sommerbilder, og gode minner. Føler som deg, det er ikke lenge siden sommeren, men føles som veldig lenge. Er alltid sånn, syns jeg.. Vi får se fram mot jula nå. :) Klem, og takk for god kontakt med deg.

Vit Spets sa...

Tack för kommentaren hos mig... alltid kul att kunna inspirera andra!

Så mysigt Ni verkar ha det...
Ha det bra
//Siv

Guttemamma sa...

Så hyggelig å titte innom deg! Selvom vi har en koselig årstid nå med stearinlys og julen som kommer, var det jammen godt å minnes sommeren som gikk!

Min Still By Maia sa...

Skjønne bilder! Ja, helt klart, familien kommer foran alt annet...Ha en koselig helg med familien. KLEM