lørdag 18. oktober 2008

Ønsker så ille ille....

...At dette skapet skal bli mitt......

Syntes det er så vakkert og skjørt og yndig, selv om det er så rutikt og "gammelt"....jeg skal vise det til min kjære mann, og fortelle at dette er på salg!!!!:) Kanskje det hjelper da? Har dere noen lure triks for å få litt igjen for strevet? he he... Vi kvinner må være litt lure noen ganger, ikke sant...Det hadde passet så godt inn her hos meg....!



Var ikke dette vakkert da? Tenkte jeg skulle ha et lite juletre i år...i tillegg til det store i stuen (så klart...)

Bare pynte det enkelt som her, med noen vakre lys, og legge noen pakker som er svøpt i blonder og med nydelige kort på...Ikke mye som skal til for å få litt stemning!


Se på disse vakre kirkestakene..Ønsker meg ille ille... en slik også, men vet de er kostbare..kankje det er lov å ønske til jul? Disse er i fra "Vintage by Nina".

Ønsker dere en god lørdagskveld! Jeg har fått meg noe nytt og rødt i huset, som er smått og litt nydelig... noe til barna som minner om jul.. det skal dere få se i morgen, sammen med min ny-trukne lampeskjerm!

Klemmer!

13 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Det er en ære å få stå på blogglisten din!
Du har en nydelig blogg og stil :o)

Ha en fortreffelig og kreativ lørdagskveld!

h.espe sa...

Hei på deg!
Ja, det skapet var råflott, det kunne jeg også ha tenkt meg!

Juletreet var bare nyyyydelig, i all sin enkelhet. Med søte små pakker under, blir det et vakkert stillben... Er litt "juletullete" jeg, så nå fikk jeg lyst til å begynne pynting til jul NÅ... Om en måneds tid derimot, kan vi nesten begynne å tenke på det, men bare nesten...

Ha en flott lørdagskveld. Selv venter jeg venninner til middag, med påfølgende laaaang skravlekveld - gleder meg!

Klemmer fra Hildegunn

Fabrikken sa...

Det var noen vakre ting ja. Og det lille juletreet var jo en kjempegod idé. Kanskje jeg må få meg ett sånt jeg også, i tillegg til det store selvfølgelig :)

Ha en fin kveld

Klem fra nr. 5

Hulda sa...

Så fine bilder! Skapet er jo så stilig! Håper du får det. :) Jeg er også så inspirert av disse små grantrærne, har lyst på jeg også til jul, kanskje ca midt i adventa dukker det opp her. :) Har ei stor sinkkrukke jeg skal ha det i.

Josefine sa...

Hei:)) Ja her var det mye fint å ønske seg..! Ønsker deg en koselig lørdagskveld! Klem Josefine

lottens vita och gröna sa...

det skåpet skulle jag kunna placera på 1000 ställen här, hihi! sååååå vackert är det och bilden med lille granen är ju helt lovely!

varmkram lotten

Jenny Oak Fae sa...

SÅ vackra saker!!!

TACK för din gulliga kommentar...STOR kram till dig!

: )

/Jenny

<3

Guttemamma sa...

Vet hva som "lurer" min mann i allefall:-).Og når det er på salg...slå til! Tror jammen jeg vil ha et lite juletre som du viser på bildet i år jeg og, utrolig koselig. Liker bloggen din og det du viser så godt, håper det er ok at jeg linker deg?

H A N N A S - F O R M sa...

Hej och tusen tack för din hälsning hos mig...MEN en sån fantastiskt fin blogg du har..jag måste titta runt ordentligt! Tack för att du delar med dig!

Ha en fortsatt tevlig helg!

STOR kram
Hanna

Lilla huset på prärien sa...

Hej kära du!! TACK för din fina kommentar på min sida - jag blev så väldigt glad!

Håller med dig om att det finns så himla mycket vackert att köpa. Läste senaste numret av Antik & Auktion igår och där hade Nina från Vintige by Nina fått inreda ett sovrum. Jag lovar - jag ville ha ALLT i det sovrummet!! Mumma!

Säg du till mannen att du önskar dig skåpet och vad det kostar och vart han köper det, korsa fingrarna och hoppas på det bästa ;)

Kram Jenny

ChatrinesLiving sa...

Heisann, og tusen takk for koselig besøk i min blogg!:)

Skapet var nydelig! Du får bare sjarmere mannen litt xtra;)

Ønsker deg en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

Emmas Vita Hus sa...

Å vilken vacker liten gran, blir så jul sugen när jag ser att alla bloggare smyg startat...

Ha en fin kväll!

Kram!

Evelinas hus sa...

Hej,
Vilka underbara och inspirerande bilder!
Hoppas du får en fin vecka.
Kram Caroline