fredag 3. oktober 2008

Et vakkert bilde..og god helg!

Snart henger dette bildet oppe på min vegg!
Har malt en gammel ramme i dag, og har kjøpt plakaten på nettet, så snart er alt bare fryd og gammen! Syntes dette bildet er så vakkert, gir en god stemning i rommet...


Koppehåndklene i fra Jeanne d arc blir til puter på kjøkkenbenken så snart jeg får låne symaskin av mamma...Min er det jo ingen greie på...Gleder meg!

2 bokser i fra Green gate sin nye kolleksjon er også påvei, og den lille hvite porselenfjøla...Hvem kan vel få nok av hvitt nydelig porselen på kjøkkenhylla? Ikke jeg i allefall...denne har jeg ønsket meg lenge.. Takk for hjelpen MOA!





Ønsker alle en riktig så god helg!
Klarer nok ikke holde meg borte i fra bloggen i helgen heller så håper vi sees!

klemmer!

8 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

STORT tack för din kommentar!!!

Din blogg är verkligen vacker den också, så hit kommer jag gärna igen..!

: )

KRAM & trevlig helg!

/Jenny

<3

Hulda sa...

Så mye fint du venter deg. Du gleder deg nok masse. :) Herlig med nye ting i huset av og til. God helg.

Monicas sa...

Så nydelig dette var....
.kjempefin blogg.....

moa sa...

hei
så mye fint du har bestilt, nå er det bare å glede seg:0)
..1000 takk for "takken" - det var så hyggelig!
kos deg i helgen,klem Moa.

h.espe sa...

Oi, oi, her var det mye flott i vente...! Boksene fra Green Gate var nyydelige, og skulle gjerne ha noen av de selv...

Angående musikken min, er det veldig enkelt. I venstremenyen min, finner du playlista mi, og om du klikker deg inn via "create your own free playlist", så er det bare å følge anvisningene videre.... Prøv, og får du problem, må du bare kontakte meg, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan... Som sagt enkelt, men litt vanskelig å forklare via litt tekst. Lykke til!!!

Da ønsker jeg deg en herlig helg videre - kooos deg masse!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Synnøve sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Du har en fin blogg. Ang putene. Ta og print ut bildet på strykepapir.(kjøpt det på nettbutikk,men du får kjøpt det på clas olson og pandura og ellers der de selger papir til pc)Så stryker du det på det med strykjern.Må helst være bomull stoff. Lykke til.

Fabrikken sa...

Så fine ting. Det er jo så GØY å surfe rundt på blogger og se at nesten alle har akkurat samme smak som en selv, hihi. Mye inspirasjon å finne.

Ha en fin søndag

Klem fra nr. 5

Josefine sa...

Hei! De koppehåndklene er bare såå fine,de står på min ønskeliste. Greengate boksene var søøte.. Så fin blogg du har. Tusen takk for herlig hilsen på bloggen min:))
Ha en fin søndag,klem Josefine