tirsdag 7. oktober 2008

Litt av mitt prosjekt...maler enda jeg!





Noen bilder underveis i malerprosessen...Bedøm selv og kom gjerne med en komentar til meg! Da blir jeg kjenpeglad!

I morgen setter jeg igang innspurten..Da skal jeg bli ferdig med hele stuen.. Nå er jeg over halvveis:) Har til og med vært oppe om natta for å få til dette... da sover resten av familien:), så da slipper de å kjenne denne lukta så godt, og jeg kan jobbe uforstyrret..da går det sånn unna:)

Flere bilder kommer:)

Klemmer fra meg i rotet!

4 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Åååh...det blir SÅ fint!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

moa sa...

dette blir sååååå fint - flink du!
er det parkett eller gml tregulv du har?

Hulda sa...

Oi, litt av en jobb du er i gang med. Men, det ser ut til å bli veldig fint. Flott interiør hos deg. :)

Vintage sa...

Förlåt att jag inte svarat dig om ramarna.Jag är så dålig på frakter.Jag kan inte ens klura ut det om jag är inne på postens sida.Om du fortfarande är intresserad så tar jag reda på det.det kan ta lite tid bara.Eller du kanske kan ta reda på det om du får vikt och mått. Vad fint du har det! Kram Susanne