torsdag 2. oktober 2008

Litt av meg....

De som kjenner meg vet at jeg har mer en en svak side.. men denne er en av dem.....

Smykker, brosjer, blonder og pels... ja, egentlig mye av det som en kan tenke seg en skikkelig "jente jente" kan like å pynte seg med...kan jeg ikke stå i mot...Noen ganger i allefall...



På soverommet har jeg mitt lille bord med mine godsaker på. En skål i fattigmannsølv full av brosjer og pynt..Mine beste parfymer, pelskrage(fusk), levende lys og mine gamle smykkeskrin.


Den hvite pelskragen er fra NOA NOA.. Har den også i sort...


Mitt smykkestativ- et kors i støpejern har blitt litt for overlesset i det siste....Det kan gå litt for fort i svingene.

Om dere skulle komme hjem til meg en dag:).. er det nok ikke den pyntede og fjonge "meg "dere møter i døra..desverre.

Er nok så alminnelig som jeg kan bli med mine tights og tunika her hjemme som småbarns mamma. Lever behagelig, og koser meg med smykkene og dilldallet mitt når jeg skal utpå.... Ja, en tur i butikken er nok for meg..:).. Hverdagen kan ofte være vell så koselig, så kos dere med alle dagene, sett på dere de fineste smykkene dere har, og dra ting dere er glad i ,opp fra skuffen. Det er altfor vakkert til å la det liggende der i mørket..alene.

God kveld jenter!

Om dere legger igjen en liten hilsen til meg gjør dere meg så utrolig glad!

klemmer Heidi-anitha

3 kommentarer:

Hulda sa...

Ja, her har du mange pyntesaker. :) Mye fint. Liker også så godt bildet fra Kronen, har sett reportasje derfra i Vakre Hjem.

h.espe sa...

Tusen, tusen takk for den kjempekoselige kommentaren du la igjen hos meg..! Hi, hi - beholder nok kremmerhuset selv, men kan jo lage flere.... Materialene jeg har brukt er vanlig hvit kartong i bunn, kopi av gammel tekst og bilde som jeg har brukt fuktig tepose på, for å få en litt gammel look, blonder og vanlig kremfarget silkepapir (gjenbruk av noe jeg har fått ifbm et eller annet kjøp). Så da er det bare å sett igang :o)

Ha en flott kveld videre, og herlig kommende helg!

Klemmer fra Hildegunn :o)

moa sa...

såååå masse fint du har,nydelig!!!!
masse små vakre detaljer(akkurat som jeg liker:0)....
god natt,sov søtt!