mandag 27. oktober 2008

En salig miks...
















En salig blanding...sart og vakkert ...yndig og rustikt..Er ikke interiøret vakkert i en fin miks av forskjellige kvaliteter og farge og form?..
Jeg elsker å blande og mikse.. Nytt og gammlet om hverandre, bare de harmonerer til hverandre..
Butik Sophie må være en drøm å komme inn i... Jeg har aldri vært der, men noen av bildene jeg viser i dag, er i fra butikken i Danmark. Håper å titte innom der en gang, men da lommeboka har råd til å åpne seg:)
Eller andre små detaljer som hvite linposer med lavendel, og små madonna emblemer...Ikke så dyrt, men det gjør meg glad å kunne pynte opp og gjøre det koselig rundt meg med slike småting... Disse fra Country by mail... en vakker nettbutikk.
Jeg skal igang med pussing på trappa mi i dag... Fikk tatt noen trinn i går også...men sånt tar tid.
Det har kommet mye tapet opp på veggene på Edwards rom i dag, blir ferdig i morgen, men jeg har ingen bilder og vise enda..men det kommer..
Håper dere har det bra- jeg henger fortsatt litt i stroppen og skal til lege i morgen igjen med Edward som fortsatt ikke er helt pigg... Nå håper jeg alt skal bli bra snart, og at jeg kan tenke fremover og på Jul!
Varme klemmer Heidi-anitha




6 kommentarer:

Hulda sa...

Herlige bilder-så fulle av inspirasjon! Jeg har også skrevet om Country by mail i dagens innlegg. :)

Magdalena sa...

hallo, heidi-anitha...

så vakre bilder og glimt,-
er også glad i å blande det grove, rustikke, med det sarte...

klemmmmmer¨~~

Lilla huset på prärien sa...

Hej Heidi-Anitha!

Jag håller helt med dig. Inredning innehåller så många delar - färg, form och material. Men också still - romantisk, skandinavisk, indisk, vintage osv Det är kul att kunna blanda det hela och få det personligt. Själv känner jag att jag är lite splittrad... ibland vill jag ha det vitt och romantiskt, ibland vill jag ha det franskt och ibland bara industriellt o rått. Jag kan vara lite avundsjuk ibland på människor som kan hålla en HELT rak linje (kolla tex under "hemma hos" reportage hos mig - jag älskar det hemmet!!

Det ska bli kul att se ditt barnrum när du är färdig!

Kram Jenny

Josefine sa...

Hei på deg:)

Vakre bilder som alltid her inne hos deg.Å blande det sarte med det røffe er vakkert ja.. Det er både "shabby" og "Chic" for å si det sånn!! Ønsker deg en riktig fin dag:) Klem Josefine

Anonym sa...

Åhh, vad härliga bilder du visar. Dessa fina madonnor har jag letat efter. Ska genast gå in på Country by mail och kika.
Tack för tipset.
Kram

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Heidi-Anitha!

Takk så mye for den utrolige hyggelige hilsnen i bloggen. Den gjorde meg glad!
Å du skriver så vakkert du, det går rett inn i hjertet mitt :) Nydelig beskrivelse av ønsker og fin butikk. Jeg elsker Butik Sophie selv og øsnker meg dit en vakker dag. Det er godt og kunne omgi seg med ting som gir inspirasjon og glede. Det gir både hverdagen og hjemmet en positiv glød!

Ha en riktig fin kveld og takk for fine bilder. Klem!
Aina