mandag 13. oktober 2008

Nytt på veggen......

Det er deilig når dagene er rolige og man kan kose seg inne og rusle med litt i huset.

Jeg holder på å henge opp litt bilder om dagen. Jeg er ikke videre glad i altfor mange bilder og diverse på veggene, men noe må det være. Bare det har den rette stemningen og fargeskalaen, og selvfølgelig er det koselig med bilder av barna våres!

Bildet over er nytt! Det har jeg kjøpt igjennom Boligfryd. no.

En nettbutikk som har mye å by på, litt forskjellige leverandører, med mange godbiter. Prisene er heller ikke å klage på...



Så et bilde av vesle jenta mi... så vakker og god så jeg kan ikke få sagt det med ord....Jeg kjøpte 2 slike rammer når jeg var i Danmark for 2 år siden... Mente når jeg har fått 2 barn:), skulle de inn i hver sin ramme.. Nå har jeg jo 2 barn, så nå er det Edward som skal inn i ramme nr 2...


Har dere lurt på hvor dere skal gjøre av dvd ène deres? Jeg fant en løsning på det... Cornelia er glad i å se filmer av og til, så jeg var lei at de coverene lå stadig nede på gulvet å fløt. Kurvene i vasket pil passet perfekt oppe på skapet, så nå har jeg de godt bevart!

Jeg har endelig fått opp det store dokument bilde mitt pra Petit Crapaud og:)... skal ta bilde så skal dere få se.. Ja, det var litt av en prosess, he he he...

Cornelia skal sove hos mormor og bestefar i dag, så Edward og jeg får en roligere dag alene. Kanskje jeg får tid til å kose meg litt med noe fint papir og blonder og slikt i kveld..hmmm, lyster på å lage litt julepynt eller noe annet koselig. Kanskje det blir noen kremmerhus...

Kos dere med dagen i dag!

Klemmer!

5 kommentarer:

Josefine sa...

Hei på deg:)) Høres ut som du koser deg i hjemmet ditt! Så fine bilder du har fått tak i, og så lurt det var med plassering av cd!
Håper at forkjølelsen begynner å slippe taket hos dere. Ønsker deg en fin kveld og kos deg videre med kreativiteten din:)) Klem Josefine

Hem och Lycka sa...

Såå fina bilder, smart med förvaringen av filmer! kram

Lisemoren sa...

Koselig blogg du har

lottens vita och gröna sa...

hallå på dig, så kul att finna hit! klart du får länka, jag länkar hit så jag kommer ihåg att komma in här, vilket hem du har wow!

varmkram lotten

Trude sa...

Hei der,ja her har jeg ikke vært før...koselig at du la igjen en hilsen hos meg i kveld...så artig å finne andre gode blogger. Her var det mye fint du. Send meg gjerne en mail, så kan jeg skrive mere ang pute og hjerte...adr står på siden min. Stikker innom igjen jeg...vi høres snart.