søndag 19. oktober 2008

Nytt liv i en gammel sjel...


Hei...!

Et bitte lite innlegg sann på tampen av dagen.. Hadde jo lovet dere at jeg skulle vise dere litt diverse i dag... Må nok skuffe dere med å bare si at det blir min gamle"nye" lampeskjerm dere får se, småtterier i fra dagens tur og litt julesmåtterer må jeg vente med til i morgen da jeg ikke har kameraet mitt tilgjengelig her jeg sitter nå...

Denne lampen har jeg sann forkjærlighet til.. Har fått den av mamma og pappa nå, etter de har flyttet i fra sitt lille torp i Sverige, som de bruker som feriested, til en annen hytte her i landet som vi har tatt over etter min farmor og farfar. Da trengte de ikke denne skjønnheten mer, og da ville jeg fornye den med et nytt utseende. Den hadde fra før rødt, grønt, sort og hvit- rutet stoff ....ikke hadde det passet så godt inn hos meg..:)

Så da ble det en liten tur ut å kjøpe stoff, og bånd...litt sy-hjelp..så var den som ny!

Det ble for meg en koselig lampe, som gir mye godt lys i storstua. Da den delen av stua var så mørk innerst i kroken, har det nå blitt en lys og hærlig oase:).. Som en stor hvit snøklokke henger den der...


Ønsker dere alle en god natt....Og håper å høre fra dere snart igjen.. mine gode venner:)

Klemmer Heidi-anitha

9 kommentarer:

Guttemamma sa...

Jeg har ikke sett den før..., men liker at ting tas vare på. Den var kjempekoselig!!!God natt!

me and alice sa...

Vilken vacker lampa och vilken vacker skärm du sytt till den!!! Otroligt vad duktig du är!
Kram och godnatt från trötter /Susanne

Jenny Oak Fae sa...

Jättefin lampskärm..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Magdalena sa...

hei, hei,-og takk for hilsen...
så herlig lampeskjerm.. passa så godt!!
var nettopp innom LIVEN, (finnes i min bloggroll) ho har kjøpt make lampe på loppis, og hadde i helgen skaffet seg skjerm til..
heldige dere!!!
klem og fin uke!~~

liven sa...

Heisann:o)
Så fin skjerm du har sydd til lampen din!! Du er flink du.......
Jeg er ikke noe ekspert på slike saker så er veldig glad når jeg finner noe ferdig:o)

Synest disse lampene er så koselige og ble veldig glad for å få tak i den!!

Ha en fin mandagskveld:o)

moa sa...

nydelig lampeskjerm heidi-anitha -
så flink du er..
klem moa

Unknown sa...

Så fin lampen ble med ny hvit skjerm. Det er jo fantastisk fint og ta vare på noe som betyr noe for deg, og helt sikkert også for mamma`n og pappa`n din. Klem Susanne

Lisemoren sa...

Så flink du er. Lampen ble jo flott. Likte julebildene i tidligere innlegg også. Her må jeg fortsettte å følge med fremover ja. God natt.

Tiril sa...

Koselig at du besøkte bloggen min.
For en søt lampeskjerm, du er flink så lager skjærmer selv,
Ha en strålene dag.