onsdag 8. oktober 2008

Jesus...og hverdagslivet..

Hei!

Må legge inn en liten blogghilsen selv om jeg har maling på fingertuppene:)...Her hos meg går alt sin vandte gang! Jeg er i gang med siste innspurt på malerjobben i stua, og Jesus har kommet opp på veggen til min store glede!

Min snille farmor var her en dag, og hadde med seg noen kjempe gamle vakre serker, nattkjoler og skjorter som har blitt tatt vare på siden hun selv var lita..disse vakre kreasjonene fikk jeg, og 3 av dem henger oppe rundt omkring i huset, og Cornelia har fått en vakker gammel blondekjole og Edward en gammel skjortel som jeg skal pynte opp med på rommet demmes.

Og ikke nok med det...skulle jeg få hennes vakre gamle bilde av Jesus som jeg har ønsket meg i så lang tid.


Jeg syntes dette bilde er så vakkert. Det har noe spesiellt over seg, ro og fred...Det måtte ta plassen over jernsengen. Det franske buede speilet har fått en ny plass i storstua. Rammen er i antikk gull og sort.. Jeg bruker vanligvis ikke disse fargene så mye, men jeg kunne ikke være så gal å rette på dette med malerkosten, da hadde så mye av sjarmen blitt borte...


Her er en av nattkjolene... For et håndarbeide de gjorde før i tiden. Har hengt den på en "perlehenger".

Tilslutt et lite bilde av go gutten min. Verdens snilleste som ser på mamma som maler og maler, og koser seg i alt rotet og leker gjemsel bak putene mine:).. ..titteiii...

Rotet her er iallefall til glede for ungene. De slipper å se meg med støvsuger og sprayflaske og klut hver time..



Ønsker alle en vakker høstdag..... Nå går det fort mot Jul dere! Jeg sitrer etter å spille julemusikk og pynte opp...men denne OKTOBER er bare vakker med sine løv på bakken som danser rundt og den friske lufta som møter meg når jeg går ut...

Nyt dagen!

Klemmer Heidi-anitha

5 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Så mycket vackert du visar, den där tavlan med Jesus är verkligen fin..!

Din son är SÅ SÖT!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad mycket fint du har i ditt hem :). Å du...jag vill också ha vitt golv :). Det blev fint!
Tack för din gulliga kommentar! Tradera kan även användas av utländska köpare. Nu har jag bara klickat i att sälja inom Sverige. Det är lätt att handla. Man blir medlem och lägger ett bud. Som i en live-auktion egentligen.
Ja, jag hoppas att jag får bra bud...ska köpa julklappar :).
Ps. Vi är väl "släkt"? Bloggsläkt, med tanke på våra namn *skratt*.
Kram

Jenny Oak Fae sa...

Jag fäste bara kvistarna med jutesnöre på en ring av metall, snabbt & enkelt..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Pia sa...

Hei:-)

Og tusen takk for søt hilsen på bloggen min:-) Må jo innrømme, at selvom jeg er dansk, så har jeg bodd en del år i Norge (min mann er norsk). Fine bilder du viser på bloggen din, ser vi har litt av samme stilen du og jeg:-)

Vennlig hilsen Pia

Magdalena sa...

ååååhhh, sukk... herlighet så skjønnnnnnnt!
-nå var du RÅheldig! bare så du vet det!
har et slikt jesusbilde på landstedet, nattkjole på veggen også, ja og mamelukk....

er også så utrolig svak for det fransk-sackrale ....
Må linke deg, sånn for sikkerhetsskuld, kan ikke gå glipp av noe herfra...
klemmer~~~