onsdag 15. oktober 2008

En litt sliten..men glad mamma..

Er jeg i dag etter legebesøk med minstemann og meg... Storesøster Cornelia går allerede på pencillin etter uker med stygg hoste og vond forkjølelse, så nå gikk Edward og jeg til pers.. Så etter en kur på oss nå, tenker jeg vi slår til med godt mot, når jeg har fått sovet ut litt i fra våken netter med dårlige barn og hosting...


Som dere ser på bildene..fniiis... har jeg prøvd å være kreativ slik som dere... Visste vel ikke om jeg skulle tørre å vise frem resultatet til dere som er så flinke, men morro var det. Tok bare det jeg hadde for hånden av litt silkepapir og små kort og blonder.. så litt nellikspiker og kanel... her lukter det.. ja - JUL!


Jeg har nødt for å få meg en sånn printer vettu... så jeg kan printe ut alle de fine bildene i fra nettet..Da blir det moro å "pyssle" litt da!


Jeg har akuratt stekt og laget medisterkaker med Cornelia. Så det er ikke bare kremmerhusene som lukter jul her hos meg,... Det er en "momse"favoritt blandt ungene og "kællen".... Kakene forsvinner på et blunk, og det er jo så koselig når dem koser seg!


Jeg har 2 Myrther...de er jeg så glad i .. Til jul kommer de nok til å få en liten søt sløyfe som denne her denne fikk... Så enkel og vakker julepynt.

Håper det er bra med dere - Jeg storkoser meg på bloggrunde og leser alt det hærlige dere bedriver dagene med, og hva vakkert dere fyller hjemmene deres med!

Det er en ren fornøyelse hver dag å få komme "hjem til dere"!

Klemmer !!!


8 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Jättefina strutar du gjort..!

: )

KRAM, Jenny

<3

h.espe sa...

Så flink du har vært!! Du trenger definitivt ikke å være redd for å vise frem noe så flott :o) Er imponert over alle de flotte innleggene dine. Selv er jeg ikke så flink til å legge ut innlegg så ofte. Har rett og slett ikke tid, må jo pusle litt med alle hobbytingene min også... :o)

Ha en herlig kveld!

Klem fra Hildegunn :o)

Jenny Oak Fae sa...

TACK!!! Roligt att du tyckte om bilderna..!

: )

/Jenny

<3

Hulda sa...

Så fine kremmerhus du har laget. Flotte er de, syns du er kjempeflink. :) Fine bilder du tar.

Josefine sa...

Så fine ting du har laget:))Håper at alle snart blir helt frisk! Stor klem fra meg:)

Lilla huset på prärien sa...

Vad gullig du är! Du får gärna länka till mig, det blir jag bara glad över. Så fint du har pyntat med alla strutar och myrtenträd o allt :) Tråkigt ni är sjuka bara, får krya på er! Själv har jag klarat mig fint från förkylning ännu men det kommer väl snart som ett brev på posten ;)

Ha en skön vecka!

Kram Jenny

moa sa...

nydelige kremmerhus - så flink du er, kjære venn.
god bedring til dere og ha en fin dag.
klem moa

Magdalena sa...

så koselig å komme innom å se, herlig...
virkelig inspirerende å titte rundt på hva folk lager...