fredag 10. oktober 2008

Endelig - gulvet er ferdig - og jeg lykkelig!

God kveld!

Det er med lettet hjerte og vond rygg jeg sitter her lykkelig, med et nymalt stuegulv!
Jeg er godt fornøyd med resultatet, og syns selv at det har blitt lysere, og ikke minst et penere lys der inne.. Det harmonerer mere til min landstil, og til de fargene jeg liker å bruke i interiøret, så bedre kan det ikke bli!

Her er min gamle gyngestol...som jeg også har malt for noen år siden. Den var opprinnelig svart, med mønster på... med liker den bedre nå jeg.. hvit og fin:)

Får kanskje et lite intrykk av gulvet her...


Jeg elsker lysestaker... får ikke nok av dem og liker å samle dem i grupper... Blir så koselig midtpunkt i stua da mørket kommet snikende og jeg kan roe ned, og kose meg med levende lys og titte i et nytt interiørblad:) eller gå å småkose meg og tusle litt rundt i huset etter at barna har sovnet for kvelden..

Er nok ikke bare lysestaker jeg er glad i.. men quilter og myke vakre tepper også....Er ikke interiør-verden hærlig? Vi kan gå å lystre på noe, tenke og lure og glede oss... mye over en liten ting...

Jeg kan nesten ikke vente til jeg får dokumentet fra Petit C. opp på veggen. Hentet det hos Sussanne i dag, i "Alle tiders" i Halden. Er så spent på hvordan det blir- det er jo et stort dokument!

Oppfordrer alle som skulle droppe innom Halden: Dere finner den vakreste butikken ved Busterud parken , i enden av gågata. En helt unik sammensetning av det vakreste i interiør, småmøbler og klær. "Alle tiders gaver og interiør" heter butikken !

Om jeg ikke har nevt det mange nok ganger fra før...Jeg bruker altfor lang tid der inne hver gang, og kommer alltid med en liten ..elller stor vakker papirpose dekorert yndig med et vintage bilde..Alt gjennomført til fingerspissene av den koselige dama:)

Ønsker alle en deilig helg med masse innekos, god mat og mange levende lys.

Klemmer Heidi-anitha

7 kommentarer:

ARKinterior sa...

Gratulerer med nytt gulv-det ble kjempeflott!! Holder selv akkurat på å male et nytt soveroms gulv lysegrått..og har flere andre gulv i huset i denne fargen..lekkert, så gøy med litt forandring :) ha en kjempefin helg ..klem

h.espe sa...

Så flott gulvet ditt ble!! Lys og fin stue, helt etter min smak :o) Gyngestolen kunne jeg godt ha tenkt meg, er noe spesielt med disse gode, gamle gyngestolene.

OG hylla i forrige innlegg, hva annet kan jeg si en bare lekkert!!

Ønsker deg en strålende fin helg!

Klemmer:o)

Unknown sa...

Jeg prøver igjen :o) Gulvet ditt ble kjempefint! Skjønner godt at du koser deg i den fine stua de. Litt av en jobb du har hatt! Det er så koselig og titte innom bloggen din sånn nesten hver kveld, syns liksom jeg er litt på besøk ;o) Har ikke fått til dette med kommentar, håper det funker nå!
Tusen hjertelig takk for koselig omtale av butikken min... Håper vi sees snart igjen! Klem Susanne

Unknown sa...

Jeg fikk det til!

Klem igjen!

Hulda sa...

Gulvet ditt er virkelig blitt fint! Ser at alt passer så godt sammen hos deg. Og du, en sånn gyngestol har jeg alltid drømt om.. Vakker.

Den butikken du skriver om høres fantastisk ut. Der skulle jeg ha vært!

Josefine sa...

Stilig gulv, det ble virkelig flott! Gyngestolen er helt herlig, heldig du som eier en slik en.
Ønsker deg en super helg, klem Josefine

Hem och Lycka sa...

Vilka fina bilder, så fint golv! Mysigt med gungstol, en sån satt alltid min mormor i.. kram!