torsdag 23. oktober 2008

Inspirasjon...og 2 Awarder..











Vakre bilder fra en nydelig butikk... Denne damen holder også nettbutikken Country by mail..men har en denne utrolige flotte butikken også... Himmelen rundt hjørnet..
Om jeg dukker opp på de kanter i Sverige hvor denne holder til, kommer nok ikke jeg tomhendt hjem.. Denne puten dere ser nederst her, er det faktisk hennes mor som har sydd. Fantastisk..spør du meg...
Kunne hatt denne så mange plasser. Så fin med monogram og fargen var så vakker. Får en følelse av en stor og deilig kremkake når jeg ser på den....
Tusen takk MOA...for 2 nydelige Awarder i dag...(se i bloggskrollen min:)) Moa har en fantastisk blogg, og denne dama kan det hun holder på med! Hun fortjener en sterk anbefaling...Moas tid og rom.
Ønsker dere alle en nydelig dag. Jeg skal "henge i stroppen":)... Det vil si, jeg har mye å gjøre:)... Vaske og rydde huset. Lekerommet til Cornelia skal få seg en lite løft og klesvasken skal brettes og på plass. Edward og jeg er hjemme alene, så tenker meg det blir fart i sakene i dag.
Klemmer!





7 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

VACKRA saker..!

Grattis till utmärkelserna!

: )

KRAM, Jenny

<3

moa sa...

hei heidi-anitha.
så nydelige inspirasjonsbilder, og JA den puten var jo bare helskjønn, legger den på ønskelisten min til jul,tjihi..
Tusen,tusen takk for den fantastiske omtalen du gir meg..(rødmer..)Og awardene er deg velfortjent, du har en utrolig flott blogg, med masse inspirasjon,glede - og du gir mye av deg selv..
Jeg er i pakkemodus, styrer og ordner, for i morgen sitter vi på flyet:0)
ha en herlig dag, stor klem fra Moa.

Vintage sa...

Visst får du köpa min tavla,den har varit en favorit,madonnan är såå söt.men nu måste jag rensa ut lite.jag återkommer med uppgifter om betalningen,måste kölla med min bank vilket nummer jag har för betalning från utlandet.Vet du om man kan skicka med postförskott till Norge? Underbara bilder du visar Kram susanne

H elle K sa...

Hei, hei, så nydelige bilder. Den puta kan jeg også ønske meg. Herlig. Ha en fin kveld. kristin.

Guttemamma sa...

Vakkert!!Lker så godt de store rektangulære putene o lin,kjempefine!! Og grattis med utmerkelsene!!klem

Josefine sa...

Så flotte bilder du viser! Du er så flink til å finne vakre ting som er prikken over ien. Enig med Moa om at den puten var nydelig. Har lenge tenkt å prøve å sy noe lignende.. men det blir kanskje bare med tanken:)Ha en koselig kveld, klem Josefine

Josefine sa...

Hei igjen:) Må bare innom deg og si at jeg fikk lest de koselige kommentarene fra deg..så forsvant hele innlegget mitt.. Det var noe feil med rollen når jeg la det ut, skulle rette på noen bilder etterpå..så ble alt slettet:(
Ja,ja..tror jeg venter til en annen dag med å legge inn et nytt.
God natt klem til deg, Josefine