tirsdag 14. oktober 2008

Gammelt og godt...og dokument på plass


Hei!

Her er dokumentet jeg har kjøpt, kommet på plass på veggen! Det ble litt av en utfording, for jeg ville gjerne at dette skulle henge godt, og bli skikkelig...

Så måtte jeg til BM (byggmakker) og trå til blandt "gutta" for å få kjøpt meg denne hobbyplata oppskjært etter mål som er 130x 90 like stort som dokumentet...Så der stod jeg i kjole... hi hi hi..midt i sagflisen, og fikk hjelp til å sage og få dette med meg hjem... Lykkelig var jeg da jeg lå på gulvet å strøk på tapetlim for at det skulle sitte godt...

Nå henger det i storstua..har en liten vegg for seg selv, for det er såpass stort!



På trevet i bryggerhuset her på gården er jeg stadig vekk. Er vel egentlig ikke videre glad i å gå inn der, iallefall ikke alene. Er nok ikke så farlig, men det er gammelt og mange edekopper og mye skrot.. .

..Men noe av skrotet liker jeg så godt så jeg tar med inn og maler det...Syntes topp plata på bordet var så sjarmerende som det var, i den slitte og værbitte trefargen..men malte de skjeve beina på bordet lysegrått... I kveld koser det seg med tearinlys her inne hos meg i varmen, uten for mange edekopper..

Klemmer Heidi-anitha

8 kommentarer:

h.espe sa...

Wow!!! Dette var flott det! Synest jeg ser deg blant sagflis og støv, på høye hæler og i skjørt... ;o)

Nydelige bilder!

Ønsker deg en flott dag!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Hulda sa...

Så flott dette ble! Virkelig stilig det dokumentet. :) Flotte greier! Fine bilder du har hengt opp også. Jenta di er nydelig.

moa sa...

hei -
så flott dokumentet ble, morsomt med skjørtkledd dame,sagflis og byggmakkerkarer, hehe...
Og det bordet var jo bare såååå nydelig, herlig med den slitte topp-platen..
..ha en fantastisk høst-tirsdag!
klem moa

Gamlå sa...

Heisann og så koselig det var hos deg:))Så flink du er!!

Takker for koselig kommentar i bloggen min!!
Ha en fin kveld

Karin Lindström sa...

Hej!

Tack för din rara kommentar hos mig! Och vilken trevlig blogg du har! Så vackert ni bor med så många fina saker. Här hittade jag mycket inspiration.

Jag kommer mer än gärna tillbaka, och du är så välkommen till mig!

Hälsningar
Karin

Unknown sa...

Hei!

Unknown sa...

Så utrolig fint dokumetet ble! Må prøve det jeg også ;o) Bordet ditt var råfint! Jeg har akkurat fått meg bord til sofaen i stua fra Jean dàrc. Det har også den samme råe patiaen. Elsker det :O) Prøvde og legge inn en kommentar i går også, men fikk det ikke til. Men nå har jeg skjønt det tror jeg... Føler jeg er litt på "besøk" hos deg da vet du :O) Kommer akkurat fra Oslo, har tatt ut høysommer kolleksjonen fra Container. Har også bestillt noen vakre franske smykker, kommer til våren. Ha en flott kveld i det koselig hjemmet ditt! Klem Susanne

Forglemmegei sa...

hei har ikke vært innom her før, men det blir ikke siste...
nydelig side
klem camilla