mandag 6. oktober 2008

Hurra- Jeg har fått Award:)

Tusen takk MOA!... Du er vel en engel:).. Ble så glad for denne koselige prisen! Det er den første jeg får, og det varmer langt ned i hjerterota... Skal jeg sende den videre, sender jeg den tilbake til deg jeg!


Jeg går og tenker kjøkkengardiner oppi alt malerarbeid om dagen... Har så lyst på disse til kjøkkenet... Syntes de er så lekre, og de hadde passet så fint til putene jeg skal sy av koppehåndklene.. fra jeanne d arc.

Se på denne koselige julestrømpa da dere! Tenk å få rart av nissen oppe i denne!( Ikke ungene men jeg, hi hi hi...)Denne er fra petit Crapauid.


Tilslutt en skjønnhet... Slik vil jeg ha det...Savner mitt store oliventre som har visnet... Zinktønna er bare skjønn...og gulvene er nesten slike som mine..hi hi hi..

Snart halvveis i stuen...

Ønsker alle en deilig dag...Her hos meg skinner solen.. Minner meg på at jeg må vaske vinduene:)

Klemmer Heidi-anitha

3 kommentarer:

Tara sa...

gratulerer med velfortjent award!!!
klem tara

Josefine sa...

Hei!! Knall tøffe gardiner:) Tror vi har samme smak... slike ønsker jeg meg også.. Gratulerer med Award. Ha en fin kveld, klem Josefine.

moa sa...

hei,hei:0)
.så koselig at du ble glad for awarden! og takk for at du gir den tilbake,tjihi..
hvordan går det med malingen av gulvene?
klem moa