tirsdag 21. oktober 2008

Etter regn..kommer sol....


Noen dager blir man lettere styrt av følelser... når tankene blir for mange og for tunge, er det lett å krype inn i seg selv... man har nok med å bare "være til" -

Selv om vinden uler og regnet øser, letner alltid skylaget litt etter litt. Man kan se lysglimt av sol, og ser livet fra en annen side. Etter regn, kommer alltid sol..gjør det ikke?


Hva er vel ikke mere gledesgivende enn barans hengivenhet, glede og kjærlighet da?
Det er en gave større enn alt annet på jord.

Ønsker alle en vakker høstkveld- uansett om solen titter frem hos deg, eller om det blåser og knitrer i veggene, må vi huske på at bak skyene er himlen alltid blå...

Nå faller det gule høstløv- nå faller det gule guld..men vi vet jo at de faller , for morgendagens skyld...

De 3 øverste bildene jeg viser i dag er fra Lineas hage.. en vakker butikk på nettet..og Jeanne d arc, som er min favoritt...

Varme klemmer fra meg.

8 kommentarer:

Guttemamma sa...

Fine ord, og viktig påminnelse!! Klem

moa sa...

vakkert skrevet..
og for en fin butikk du har valgt bildet fra(tjihi..)
..ha en fin kveld videre!
klem moa

Lykkehuset sa...

Kei, hei! Kom over denne siden akkurat nå. Så utrolig fin! Kommer tilbake:) Beth

Josefine sa...

Hei! Fine tanker.. og for en skjønn liten prinsesse du har:))
Klem Josefine

Hulda sa...

Så fint, og du har jo rett i alt du skriver. Håper du har det bra! :) Fine bilder fra butikken, de har så mye flott. Jenta di er så søt, ligner faktisk litt på meg da jeg var på hennes alder. :) Så rart. :)

Takk for hilsen! Hver kommentar betyr like mye for meg.:)

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Så fin blogg du har:) Hilsen en utflytta(ikke flyttet så veldig langt men...) sarping!

Magdalena sa...

skjønnt...
liker også de nettbutikkene,- inspirerende å bare tiite der...
klem og takk for titten hos meg...

JULIEK sa...

Heia. Takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min. Så trivelig å finne inn hit : )