fredag 24. oktober 2008

Hjemme i spisestua...












Tenkte jeg kunne vise dere noen flere bilder i fra spisestuen. det skjer stadig litt utskifting i detaljene der... litt smånytt på bordet..en liten skål.. Noen vakre roser... eller min store serverings fat med lokk, som jeg er så glad i..
Spisestua blir skjelden brukt..men håper at til jul blir det en god middag og kanskje en god kveldsmat med gode venner - kanskje et fat med ost og kjeks og noe godt å drikke....
Håper det blir god mat på bordet hos dere i hlegen. Jeg skal prøve med på noe nytt trur jeg.. tror det blir godt.....
klem fra meg!



8 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott spisestue! Flotte møbler, så nydelig glassklokke også. Herlige bilder.

Magdalena sa...

så herlig...
de lysetstakene og lysekronen,- rålekkert,- lucky you...
klem og fin helg!!~~

Josefine sa...

Nydelig..! Serveringsfatet med lokk var helskjønt..Ønsker deg og dine en fin og koselig helg:)

Klem fra Josefine

Jenny Oak Fae sa...

OTROLIGT så vackert..!

: )

KRAM & trevlig helg..!

/Jenny

<3

h.espe sa...

Tusen takk for den utrolig koselige kommentaren hos meg! Jeg er sååå glad for at du har begynt å blogge. På kort tid har du klart å bli en av "stjernene" mine :o)

Så utrolig flott du har det hjemme hos deg!! Serveringsfatet med lokk var nyyydelig.Sukk, tenk å ha en slik spisestue da.....! Kan tenke meg det blir hyggelig å ha juleselskap der.

Nå er endelig helgen her igjen. Har vært en stri uke på jobb, og nakke og skuldre har fått svi. Godt da å kunne møte helgen uten store planer, annet en å koooose meg. Nå er det snart "skal vi danse", og da er jeg litt patriot, og heier på søte Tore Andre...

Ønsker deg en flott helg - kooos deg masse!

Goklem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

Det var litt av en spisestue!! Og så mange flotte detaljer, sukk..

Lilla huset på prärien sa...

Hej!

Vad mycket fint du visar - gillar verkligen din serveringshuv... superläcker. Och din vackra takkrona! Vad roligt att du också har släkt som gör honung :) Jag kan verkligen förundras över allt arbete som ligger bakom - jag tänker på det när jag smakar på honungen med sked. Lite andaktsfullt liksom... respekt! Och sen vet jag att mormor har stått där och vevat runt den stora slungan också, vilket arbete.

Önskar dig en skön helg kära du!

Kram Jenny

hvitstil.com/Christine sa...

Milde moses så fin spisestue. Takk for kommentaren hos meg. Jeg syr selv ja, men ikke for hånd.....

Ha en deilig søndag.

Christine