lørdag 9. mai 2009

Vi har det godt...

Bare titter innom for å ønske God natt...
Nå skal jeg blåse ut mine lys på bordet.

Det er tid for bloggermor til å legge hodet på puta...

Så heldige vi er som kan legge oss mette - trygge og glade i en god - ren og varm seng...





Kunne glede oss over morgendagen...

Våkne av et hælig lite ansikt over springelsengen om sier mammaaaaa....:0)

Bli dunket i hodet med et rosa tryllestav full av glitter ...."Skal vi gå ned nå mamma? "....- i fullt prinsesse -fe - utstyr...

Kunne dekke på bordet å spise en god frokost i sammen alle 4...

Vi har så mye å være glad for....

Ønsker at alle hadde det like godt som meg...

Sov godt alle mine venner - og husk å sette pris på morgendagen!

Stor nattaklem fra meg!

17 kommentarer:

Min Still By Maia sa...

Så nydelig innlegg! Ble nesten litt rørt jeg. Ja, det er så viktig å sette pris på at man har det godt...Her i huset blir det bursdagsfeiring for en liten prinsesse som ble 3 år i dag.

NATTAKLEM TIL DEG

Hulda sa...

Det har du så rett i. Vi har alle så mye å være glade og takknemlige for. Bare det å ha hverandre, er en stor glede å takke Gud for. Takk til deg, for et fint innlegg med gode ord. Sov godt.

P.S virkelig noen godnyheter fra JDL. Jeg har en slik sinkklokke, men den er fra IB Laursen, er så og si lik. :) De er skjønne.

Christinas låvebutikk sa...

Så sant!! Veldig viktig å tenke på dette!
Ha ei god natt!

Mitt hvite hus sa...

Vakkert innlegg.. viktig å sette pris på de små ting i hverdagen...

Nyt søndagen
Klem Kerstin

Tine sa...

Hello Anitha,

I am sorry....i was busy all the time too..and sometimes i can't open you're Blog... it is so worst with google blogspot sometimes..

the french text is really easy. i have made it in one hour. the beginnig was a little bit hard, but when the text was on the wall everything is easy goning on.
and it looks better then every picture for.
i will make the same in the floor. but with thetext saint theresa from jeanne d'arc...;o)
i shipped you're packege four days later then i talk about. I really forgot some items, but now i think you like it...;o)


So, i wish a sunny sonday and a great motherday..;O)

heartly hugs tine

Guttemamma sa...

Å,dette var god lesing min venn. Kjenner så ofte som deg...og er ganske flink til å prise hverdagen og de små tingene. Vi er så utrolig heldige,tenk å være født i dette trygge landet,lotto...
Ha en fin søndag og kos deg med dine i dag,stor og glad klem fra Anette

Weißer Vintagezauber sa...

Hello Anitha,
beautiful pictures........and a very nice "Mother Day"!!!!!!!!!!
Best wishes,
Elke.

H elle K sa...

Hei , så vakkert innlegg, du kan jammen ord legge deg. Nydelige tanker og vel verdt å tenke litt etter.. Kos deg m familien og til lykke m 5 års bryllupsdag, (jeg har 31), ja, tiden går .. Klem Kristin

Landcharm sa...

Veldig fin skrevet. Her var det veldig mye vakkert, så jeg kommer tilbake...

moa sa...

nydelige..og viktige ord!
du er flink å sette ord på følelser og tanker, heidi-anitha!
kos deg med dine kjære -
moaklem

Prinsesse Elin sa...

Fantastisk lesning. Vi har så mye å være glade for som man liksom glemmer bort. Nå skal jeg sette meg ned å tenke over alt jeg er glad for....å det er mye:O)

Viola sa...

SÅ mysigt du skriver, man blir alladeles varm i kroppen och hoppas ni alla haft en fin dag tillsammans, klem VIOLA

Josefine sa...

Hei skjønne venn...så fint innlegg! Ja...vi har det veldig veldig godt!!! Ønsker deg en fortsatt fin søndag:)) Stor klem

Magdalena sa...

helt enig , vi må glede oss mens vi kan... være takknemlige for hverandre!

kosleig skrevet,- skjønn uk etil deg og dine...
god klem , magny

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh så fint inlägg! Blir alldeles varm i kroppen.
Så fint det är att se allt fantastiskt man har och vara verkligt tacksam för det.
Det är tyvärr så lätt att ta saker för givet ibland.
Blir rörd av ditt inlägg idag och jag kan riktigt se den lilla prinsessan som förväntansfullt svingar sitt trollspö.....
Stor kram till dig!
Mia

frøken olsens drømmer sa...

Ja du sier noe,vi burde bare stoppe litt og
nyte øyeblikket..Tiden går så fort ..nesten som å lukke øynene så er de blit voksene og barneårene er igjen bare minner..
en god dag til deg,
ønsker jeg deg ;)
klem fra meg

Maliva`s verden sa...

Hei du vakre..Vakre ord å ta med seg.....så velsignet er de enkle ting sier nå jeg..hi-hi..Nyt dagen min venn..Klem fra Maliva