lørdag 2. mai 2009

Omgjøring og pusleri..

I dag er dagen hvor jeg går rundt her hjemme og bytter om litt på interiør og småtterier..

Det er lørdag - men den er som en helt vanlig hverdag - og da er det best og kose seg mest mulig med den:0)
Tenkte jeg skulle ta noen bilder når jeg var ferdig - da den store madonnaen har fått et nytt rom å være i - og et veldig gammelt speil har kommet opp på veggen - samt en krakk med nydelig patina har kommet inn....

Kos dere med dagen - jeg holder fast med å være inne i dag. Ute blåser jeg nesten bort...

Stor lørdagsklem Heidi-anitha

11 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Ja det er såå koselig å gå hjemme å flytte på tinger, pynte og ikke minst tenne lys!! Så koselig!!
Her regner det i dag!! Huff syns det er så herlig med sol!!
Ha en fin lørdag du også!

Mitt hvite hus sa...

Så koselig med slike dager da en bare kan gå rundt å dulle og kose seg...
Har de siste dagene pusset opp et skap jeg kjøpte på loppemarked...ble veldig fornøyd med det...

I helgen er jeg på kurs..så nå skal jeg sette meg ned å slappe av..

Nyt kvelden min venn Klem O=)

MODERN COUNTRY sa...

Hei Min venn!

Nå har jeg vært inne hos deg flere ganger i dag, tittet på bildene, lest de nydelige orda dine og bare kost meg. Jeg tenkte å gjøre om litt i huset jeg også, få ut noe, ta inn noe nytt. Skulle ønske jeg hadde mer tid til å dra rundt og finne mer detaljer, for det er jo de som teller. Små kort, et lite speil osv...der er du så utrolig dykitg, til å skape lune kroker og vakre settinger. Takk for all Inspirasjon, det blir jeg så glad for. Du spesiell du, klem og ha en trivelig kveld!

(her måtte jeg dra inn alt fra verandaen, var redd pottene skulle fly avsted )

Klem/Aina

Ps: Kanskje vi kunne møtes en dag?

Guttemamma sa...

Ja,det ble med sommerværet i går...foreløpig da iallefall. Tipper du har kost deg inne i dag, er jo så koselig å pusle rundt!! Ha en fin kveld også,ellers er jeg enig med Aina ,ikke mange som er så flink til å skape helt spesiell stemning som deg...stor klem

Unknown sa...

Nå forsvant alt jeg skrev til deg :O( Denne håpløse data`n blir jeg frustrert av...

Gleder meg til flere vakre bilder far deg Heidi! Har du vært ute med tryllestaven din igjen ;O)

Fridagen min har gått med til shoppingtur med jentene. Skjønner ikke når jeg skal tusle rundt og pusle her hjemme!?!
Har akkurat fått servert et glass hvitvin av gubben i huset. Smakte utrolig godt :O) Kanskje du koser deg med et glass vin også? Ville egentlig bare ønske deg en fin kveld Heidi. Vi skal nok få til en tur til Jessheim snart. Du og jeg :O)

Stor klem fra meg

Viola sa...

Hoppas du har en skön kväll...ikväll blir det att lägga sig tidigt., ska upp kl 6.00, ska iväg på stor bloggträff till Stockhjolm och träffa 40 bloggare, ska bli så spännande, ha en skön söndag min vän, klem

moa sa...

har ikke vært det samme været i dag, nei...men jeg har iallefall fått beiset verandaen ferdig i dag!
..og nå har jeg startet en STOR oppryddning i heimen, nå skal endel ut...føler for en forandring, jeg nå..
høres ut som du har hatt en koselig dag med puslerier - deilig med sånne dager også!
moaklem

h.espe sa...

Hei kjære vennen!!!
Har besøk om dagen, så titter innom deg "litt sånn i natten jeg", da besøket har "falt til ro".... Har besøk av broren min, og det er kjempekos. Har hatt noen herlige dager - fartet masse rundt - så du forstår, dagtid må brukes til besøket mitt, og det har gått ut over bloggingen.... Men, slik er det - alt til sin tid :o)

Håper du har hatt noen fine dager - høres jo iallfall slik ut. Herlig å pusle rundt, og endre litt på "inntrykkene" - ofte små forrandringer som gjør stor stor lykke... :o) Selv har jeg vært kreativ i tankegangen i helgen, og har pønsket ut et prosjekt, som jeg skal få istand sammen med broren min. Gleder meg til å se resultatet - tror nemlig det kan bli veldig bra.... Vi får se.. :o)

Du har kanskje gitt opp håpet om pakke i postkassa di du...?? Jeg har IKKE glemt deg, men har vært så opptatt at jeg ikke har kommet meg til postkontoret - pakken er nemlig klar....

Ha en fin søndag i morgen - kos deg og nyt dagen!!!

Stor nattaklem fra Hildegunn

Lilla huset på prärien sa...

Igår blåste det här också faktiskt men det var soligt och varmt. Idag väntar en tur till mormor som vi ska hälsa på. Fast vädret är minsann lite mulet. Det är den första muliga dagen vi haft på ett par veckor! Det har varit helt fantastiskt sommarväder :)

Kram Jenny

Josefine sa...

Heisan du kreative sjel,... tipper det blir fint når du går rundt å pussler! Nydelig bilde...og de boksatvene er så tøffe.

Ønsker deg og resten av gjengen en strålende søndag med lite vind, stor maiklem fra meg

Randi sa...

Heia Heidi min lille due!
ÅÅÅÅ for eit søtt bilde,ja å med dine ord til blir det alltid så godt å lese,avslappande!Gleder meg alltid til dine innlegg Heidi,å det har eg gjort i frå dag 1...( ja lenger en du aner,for har ikkje hatt blogg så lenge;))Men du.Du husker at eg har bestillt deg hit til møre så du kan hjelpe meg med å pynte opp til meg,åååå so kjekt dett hadde vore da,synst eg!!;))
Jau takk Heidi,fomrma er litt bedre,ivertfall av det som er vondast,men dette er sånn drit som kjem igjen å igjen...((( Men denne veka har eg i tillegg hatt influensa,å det er det jammen mange år sidan eg har hatt,ja men det stopper ikkje meg,eg har vore mine 3 dagar på jobb denne veka og:)Eg prøvar å tenkje posetivt å da klarer eg å holde meg på føttene;))Å eg har fått slappa godt av no denne helga,det gjorde godt!Å her er det fullt hus Heidi,alle heime:-))Min kjære kom heim på fredagsmorgen og resten av gjengen kom på kvelden:) Å det er alltid like godt når dei vil heim!:)Anette kom heim for å stryke bunadskjorta si.Neste helg skal oss til ein tante gut av meg i konfirmasjon.Så denne veka skal eg stryke 3 bunadskjorter:)
Men hutte meg tu...her går døgnet i et sett,skjønna ikkje kor tida blir av....hjelp!:-))Å eg blir no litt frustrert eg veit du når eg ikkje får til å blogge sånn som eg har lyst ....sukk!
Men du,vil du gi meg eit tips om korleis du legger inne sånne konkurranse bilde til din blogg...skjønnte du kva eg meinte?Eg har prøvd det OG...MEM:o)
Ja.Ja..no har mine ungdommer begynt å stå opp her så da må eg lette på rompa å gi plass rundt bordet;)))hihihi...
Eg skal sette meg ut no,for no kom sola igjen.Sånn på og av med sol,å det har vore vind her og Heidi..:)
Vil ønske deg Heidi vennen ein super fin søndag,måtte den bli sånn som du ønsker det,kos deg ilag med dine søte små og din litt større husbonde!!God klem til deg frå meg,Randi!