mandag 4. mai 2009

Hjelp????!!!!


Om dere kunne være så snill å å hjelpe meg tro? Har dere noen tips av noen slag?
Endelig skal vi til med å bygge veranda på huset vårt.. Etterlengtet...:0)
Og jeg vil med dette innelgget spørre dere om dere vet om noen fine verandadører? Leverandører? Hvor skal jeg begynne å lete tro....
Bruker man kun veranda dør - eller kan man bruke vanlig ytterdør?
Ja - jeg sitter med mange mange spørsmål - så jeg er så super takknemmlig om dere har noe dere vil tipse meg om:0)
Den skal være dobbel, ikke enkel dør...
Blir like glad for mail - som komentarer:0)
Ønsker alle en ny vakker uke - husk å leve :0)

12 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hello Anitha,
very great madonnas do you have.Nicer than the other.
Many hugs,
Elke.

h.espe sa...

Hei på deg!
Skulle så gjerne ha hjulpet deg jeg, vet du, men dessverre her er jeg helt blank.... Sånn er det når man har leilighet, og ikke et stort fint hus... :o) Vel, jeg er sikker på at dere kommer frem til et flott resultat....

Håper uken har startet bra hos deg. Litt trått å komme igang etter langhelgen, men ellers bra her hos meg. I dag har jeg vært og kjøpt meg et søtt quiltet teppe og pute med herlig rosemotiv, som jeg skal ha på balkongne min, så nå blir det så sommerlig og kos hos meg :-D

Ha en gooood uke vennen!

Stor klem fra Hildegunn

Millas hem sa...

Hej!

Såå fint som vanligt!
Trodde jag hade dig länkad!
Men nu finns du i min lista!!

Kram på dig!

Mitt hvite hus sa...

Nydleig bilde....
'skulle gjerne ha hjulpet deg men desverre vet jeg ikke så mye om det...håper du får dne hjelpen du trenger...

Ønsker deg en fin uke videre...
Klemmer O=)

A-H sa...

Vi har dobbel verandadør, fra "Dør og vindu" som ligger i Fredrikstad:)
Lykke til med verandaprosjekt:)

Rummet för välbefinnande sa...

Kära, goa vän! Tack för att du finns och att du alltid skriver så underbart hos mig. Du är verkligen som en ängel som pysslar om mig med dina vackra och omtänksamma ord. Jag fick en tår i ögat idag när jag läste dina rader hos mig och jag är sliten som du förstår och jag kämpar på med att hitta en balans i allt. Det kommer att bli fint det här - i slutändan. Det vet jag, men vägen dit underlättas så oerhört av att du finns ska du veta.
Tänk att jag hade turen att få kontakt med dig!!!!!!!!
Nu ska jag sätta mig och jobba några timmar igen. Har beställningar som ska hämtas imorgon.
En stor, varm kram till dig du underbara människa!
Mia

Min Still By Maia sa...

Hei Heidi Anitha!

Du viser så skjønne bilder. Blir alltid GLAD av å besøke deg! :) Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med veranda tips.

KLEM

Guttemamma sa...

beklager...dette aner jeg ingenting om...men en god uke ønsker jeg deg iallefall!! klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Da er vi på jakt etter det samme. Har ikke begynnt å leite ordentlig enda. Trodde ikke det skulle være vanskelig:0) Vi skal skifte ut altanskyvedøren på hytta i sommer, og skal ha inn dobbel altandør med sprossa vinduer.

Vi får leite og følge litt med hos verandre;)

Ha en herlig uke
klem

Maliva`s verden sa...

Hei igjen,kan dessv.ikke være til stor hjelp der i gården....Ang.Hannas Skafferi,er det drømmebutikken for min del..Tror det var du som nevnte den i et tidl.innlegg...Jeg hadde kjøpt mye mer der,men det var kun to Mårbacka igjen...og de kastet jeg meg over så klart...knis...Og litt til da...Heldig du som bor så nære...Men jeg er der ganske ofte jeg også da...Lært dissa Oslo-folka hvor gøy det egentlig er å dra på Harrytur...Og nå må jeg si de har fått masse lekre klesbutikker nede ved kanalen også..Du har sikkert vært der?Nyt dagen i dag min venn..og lykke til med byggingen..Klem fra Maliva

Viola sa...

Kan nog inte hjälpa dig härifrån i grannlandet men ser fram emot ditt stora porjekt och dtta vill jag så gärna följa, hoppas du haft en bra dag, här har det regnat, skööönt, längtat faktiskt efter lite regn, behövs så väl för den gröna växtligheten, ha en fin kväll, klem

Mia, New Room Interior sa...

Blir sikkert kjempebra, men har ikke noen konkrete forslag! Du er jo så flink at du finner sikkert nor originalt og stilig! Ha en fin kveld! Klem-Mia