søndag 3. mai 2009

God søndag ....





Nyt en deilig søndag...
En dag fyllt med solskinn og i vakre sommerlige omgivelser..Bare nyte av det deilige grønne gresset - sola som varmer i ryggen og av hverandre..
Madonnaen min har fått en liten lykt og en rosenkrans fra Jerusalem med hvite stener. Hun står nå i spisestuen og bak henne har jeg hengt opp et gammelt speil som er helt krakelert..
Jeg har tennt et lite lys..for dere alle mine gode her ute...På min lille krans av euqalyptus, som henger på min gamle nattkjole som jeg har fått i arv etter familien.
Ha en fantastisk dag i kjærlighetens tegn..
Klem fra meg!


16 kommentarer:

Randi sa...

Heia Heidi vennen!
WOW WOW...igjen..sukk!!
Har du sett,så nydlegt da!!Ja jammen er du heldig som har fått så mykje fint fint med mamma`n og pappa`n din,ta godt vare på det! Å det speilet,nattkjolen..ja toppen på kransekaka er no den Madonna`n din,ekstra fin vart den med den søte lykta da!!
Men dette var no litt artigt du,eg har akkurat lagt inn ein kommentar til deg på det forrige innlegget ditt;))går ikkje fort her...nokre dager på etterskudd,sorry Heidi!:)
Ha ein strålande dag Heidi!God klem!

Hulda sa...

Virkelig flott madonna du har. Likte også speilet i bakgrunnen. Det er så fint med slike speil rundt omkring, det har jeg også. :)

Anonym sa...

Hei sann:)
Så fint det ble hos deg.. Lykt i madonnaens hender var kjempe fint.
Tror det er samme madonna som jeg har. Den sto igjen nå jeg hadde opphørs salg i butikken jeg hadde før. Når ingen hadde kjøpt den med -70% så var det nok meningen at den skulle få plass hjemme hos meg:))) Er veldig glad i den, har litt lyst til å ha den i hagen i sommer, hadde vært fint...

Idag er det overskyet her i sør, har planer om å ta meg en tur ut i hagen og plante litt i noen krukker.
Det er så stille her når mine gull er hos pappa`n så da må jeg finne på noe. Heldigvis kommer eldste jenta hjem i kveld, hun har vært på danse tur til Stavanger i helgen...Gleder meg, da skal vi kose oss:)))

Kos deg på en deilig vår dag:))
Klem Anita.

Tine sa...

God Morning Anitha,

ohhhhh...the madonna looks so wonderful. and the picture with the flame...so sweet ;O)

You're Pictures are always great..i love them so much...

Wish you a wonderful Sonday ....

tine

My home is my Castle sa...

Utrolig vakkert :)))

Ha en fin dag du og.
Klem,Kari

Maliva`s verden sa...

Hei du vakre,nå er det lenge siden jeg har vært innom deg....Blir helt matt av alle de vakre bildene du viser jeg....også så mye franske skatter du har i ditt skattekammer...love it all:O)Jeg skulle gitt alt for en madonna...men kan jo ikke få alt på engang heller...knis...Nyt dagen min venn..Klem fra Maliva

Anonym sa...

Må bare slutte meg til Kari her..
Vakkert!!

Ha en deilig søndag vennen.. klem fra mæ..

Josefine sa...

Så skjønt innlegg...nydelig krans du har fått,...alt var jo bare vakkert,...som du! Ha en fortsatt fin søndag, klem

Anonym sa...

Hei:)
Åhhhh,nydelige bilder...som alltid:) Det er så vakkert hos deg, jeg liker stilen din så godt...og får masse inspirasjon av bloggen din:) Nok en gang...nydelig:)
Madonnaen er jo så skjønn,likte speilet også!
Ha en fin-fin søndagskveld:)
KLem!

Mitt hvite hus sa...

Ja det er utrolig vakkert hos deg...og du er så utrolig flink å gjøre de små detaljene som setter prikken over ièn... So madonnaen som har fått lykt...

Dette går rett i hjerte mitt vennen...

Varme mai Klemmmer Kerstin

Viola sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på som vanligt, du har ett öga för vackra de4taljer min vän, här har ja haft en så trevlig bloggträff i Stockholm, verkligen roligt att träffa så många, ha en fin kväll, klem

Guttemamma sa...

Du skulle jo melde deg på i boligpluss sin konkurranse: "Norges vakreste hjem" sa jeg jo...eller så kan du jo starte Norges svar på jeanne d'arc living bladet...du har det så utrolig vakkert!!!!
Klem fra meg:-)

Les Cotrions sa...

Your Madonna is faboulous! I hope you had a nice Sunday!
Wish you a sunny week!
hugs
Vale

Unknown sa...

Hei kjære venn...

Måtte innom deg en tur før natten senker seg i mitt hus...
Sovner nok lett med sånne vakre bilder i hodet.

Ønsker deg en fin dag imorgen Heidi-Anitha :O)

Klem Susanne

hagagården sa...

Ååå såna fina bilder på madonnan.
kram o ha en go dag
ninni

maison * Feenscheune * sa...

The Madonna is so beautiful! With the light in the hand ... a beautiful contemplative picture!
Your pictures are all beautiful!
best regards and a nice week
*PETRA*