torsdag 21. mai 2009

Hvit sommerdrøm..

Denne saken her er mitt nyeste tilskudd i garderoben -
Den ropte på meg inneklemt på et stativ...Måtte bare få bli med hjem:0)
Den er så "meg" - og vil bli brukt mye til noen fine leggings i sommer og mine gode gullsko fra Noa Noa..

Jeg har sagt det før - men man kler seg faktisk ofte likt interiøret sitt - det gjør iallefall jeg:0) Kanskje ikke det sterkeste interiør innlegget i dag - men håper lesere vil godta en liten glipp:0)



Den var så myk og god å ha på - og hadde de vakreste strikkede " blondene" jeg kunne tenke meg...
En deilig sommerdrøm... - Vakre varme sommerdager står for tur....Denne vil bli med til Danmark om en måneds tid .. En sikker vinner i kofferten hos meg.
Håper alle koser seg på Kristihimmelfartsdag. Her på Østlandet blåser det så friskt så jeg har valgt å tilbringe formiddagen inne. Skal ut etterhvert å plukke inn nye syriner og liljekonvall. Hele plenenen er dekket av hvite blomsterblader fra epletreet.. Det er rene "stormen" av blader som virvler rundt uten for her..
Nå smaker det godt med en stor kaffekopp.
Klem Heidi-anitha

19 kommentarer:

Vibeke sa...

Så hyggelig med kommentar fra deg!:o)

De siste to årene har kroppen min streiket totalt og da har det vært veldig viktig for meg å fokusere på mulighetene istedenfor alle tingene jeg ikke klarer lenger! Da har en av tingene vært det at jeg nå har tid til å feks. lese bøker, strikke osv. Når noen dører lukkes er det andre som åpnes....

Anna Gavalda bøkene er nydelige på lydbok også, da kan du jo slå to fluer i en smekk ved å lytte mens du gjør noe annet ved siden av :o)

Ønsker deg en deilig fridag,
Vibeke.

Magdalena sa...

vakkert...noen kler seg gjerne likt inetriøret sitt,- og meg,-, hverfall ikke gjennomført ...

nydleig tunika/bluse, som du sikkert er flott i...
goklem ,magny

Tyra sa...

Heisann!
Så nydelig den hvite drømmen var!! Hmmm må nok finne meg litt nye sommerklær snart, var liksom ikke så mye som "overlevde" oppryddingen i våres...
Ha en fortsatt deilig fridag!
Klem fra Cathrine

Kleines und Feines sa...

Hello,
you have so lovely pictures, the tunika is very very nice.
I wish you a very nice weekend,
christina from germany

Rummet för välbefinnande sa...

Vilken ljuvlig klänning! Den skulle jag önska mig själv *ler*
Oj, så fint kort du tagit - hängt klänningen mot dörren sådär!!!!!!
Det här är medicin för mig det!

Ja, jag kan tänka mig att du känner in mig mycket mer än det jag skriver om :-)
Du är allt som en tvillingsjäl du också, nästan som en Lotta förstår du..... Du är väldigt speciell för mig Heidi-anitha!!!!!!
Ta väl hand om dig!

Själv ska jag ta och lägga mig och vila igen. Det är vila, dricka, äta, vila..... som gäller för mig just nu. Så ser jag nån film, läser lite. Ja, det gäller att njuta av det också faktiskt!

Kram till dig!
Mia

H elle K sa...

Hei så lekker, kan tenke meg at den er fin til deg, ja. Nydelige bilder som alltid. Nyt dagen og våren også håper jeg vi sees snart. Klem Kristin

Hulda sa...

Virkelig lekker tunika, den falt jeg for jeg også. Passet jo så godt hos deg den. Er enig, jeg liker også klær som kler interiøret her. :) :)

ANETTESHUS.COM sa...

Så nydelig bluse!! Nå matcher du interiøret,ja;) Ha det så bra!! Nyyyt langhelgen!

Klem Anette:)

Mitt hvite hus sa...

Nydelig tunika du har fått deg... likte blonde kanten nede veldig godt...
her har dte vært skiftenede vær... måtte en tur på hagesenteret ...litt blomster bloe med meg hjem... og en drueplante...krysser fingrene for å få den til...

Kos deg og nyt dagen videre vennen...
Klem Kerstin

Crinoline sa...

Hei,Heidi-Anitha. For en nydelig tunika.Jeg synes at det er interiør med i innlegget ditt,nydelig.Fin måte å vise tunikaen på. Vi er på hytta,her blåser det friskt også.Dessverre ikke båtvær for oss.Ønsker deg en fin langhelg.

moa sa...

hei -
såååå vakker tunika..
skjønner godt den ble med deg hjem!
det er ofte sånn at klær og interiør henger i hop, smaksmessig, ja!!
så koselig du beskriver om mitt vennskap med vibeke-erteblomsten..takk for det! vi har nok vært heldige der, at vi traff hverandre gjennom bloggen, vi har bare så god kjemi, alt er bare så riktig..veldig morsomt & hyggelig!
kos deg videre i kvelden -
stor moaklem

Tulipa sa...

hej!Vilken fin tunika!En sån man kan känna sig riktigt fin i!!Vad vackert det låter med äppelbloms blad som virvlar...Denna årstid är så vacker så man kan knappt fatta det, fast att man har den framför näsan...En riktigt fin helg önskar jag dig!Kram mariette

MODERN COUNTRY sa...

For noen utrolig vakre bilder!! Dååån!! :)) Og banneret ditt er superflott, kremaktige romantiske bilder som får meg til å drømme :) Vakre tekstiler mot en slitt gammel dør må vel være noe av det fineste jeg ser. Du har det utrolig fint Heidi-Anitha, som tatt ut av Jeane d`Arc bladet.
I dag har jeg tatt fatt penselen igjen, og sofaen er solgt. Nå vil jeg forandre litt her hjemme. Har klødd i fingrene siden jeg ble sittendes med armen i fatle, men nå som det begynner å bli bedre kan ting nesten ikke gå fort nok :) Vil ha litt mer pasteller og romanikk!

Ha en hyggelig kveld, klem!
Aina

Les Cotrions sa...

Ohh it's so pretty!!!! I love white dresses in Summer...they're fresh and here it's already hot...about 30°! You'll surely be very elegant my friend!
Have a nice week end!
Big hugs
Vale

A-H sa...

Såå nydelig den var!
Matcher interiøret perfekt;)

Ha en fin fin helg:)

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig var den!
Så fine bilder her hos deg!
Ha en fin helg!

Guttemamma sa...

Helt meg også den der.....tror du har helt rett i at det ofte henger sammen-interiør og klær!! Du har det jo så vakkert og da trenger du jo vakre klær-det er jo soleklart!! Stor klem

frøken olsens drømmer sa...

så utrolig flott den var,ja du har så rett interiøret og klærne går hånd i hanska :)
bror min sa her om dagen -hadde jeg ikke kjent deg så hadde jeg trodd at du var i en sekt hi hi
god natt til deg klem fra meg

Min Still By Maia sa...

Jeg synes det var noen utrolig nydelige bilder du viser. Ikke rart den kjolen blir en favoritt.

Er nok som du sier mange som kler seg litt etter interiøret. Vi er nok mange med lik smak :)

KLEMMER FRA MAIA