torsdag 7. mai 2009

Skal det være en haremsbukse?

Ja - dere har vel ikke unngått å se dem? Det bugner av dem i alle motemutikkene verden over.. Alle bare må ha de nå.. Et par virkelige fine haremsbukser...Det er visst det "hotteste" akuratt nå..

Jeg har litt morro av hele historien bak haremsbuksene.. Og klarer ikke tenke på annet når jeg ser de over alt. Jeg har selvfølgelig blitt så nysgjerrig på dem - så jeg har prøvd et par selv - fine var de - men for meg så jeg ut som en "sumobryter med låra rett i skoa"...:0)


Dette innlegget vil ikke handle om interiør - så for dem som ikke vil lese om haremsbuksa bør nok kanskje vende det andre kinnet til i dag...:0)

Container har absolutt noen kjempefine modeller som jeg annbefaler - de selges i butikken til Susanne - Alle tiders,- og kan passe en hver kvinne med sans for comfort og ikke minst søte detaljer....

Druserene fra Israel er nok de som kan mest om dette plagget.. De har nok sin helt egen historie....

De er en egen folkegruppe som har sin egen relgion - De tror de skal føde Mesias,- og disse er MENN..En drusermann kan du lett kjenne igjen.. For de går med disse haremsbuksene - har en "stor og god" bart - denne for å bevise for andre for at de ikke er homoseksuelle.. Og hør her: Og i tro på at fosteret/babyen ikke skal falle på jorda da den blir født..skal den derimot ramle i buksa....

Er dere med?

Altså - det jeg undrer mest på...hva skal de føde utfra? ...hi hihi*** Så vidt jeg vet har vi tilgode at menn kan føde barn - som virkelig er menn -Men vi får ha vær vår tro - og jeg vil ikke øderlegge for noens tro eller menigner...:0)





Denne modellen er foresten kjempesøt. ...Min favoritt om jeg skulle velge en..:0) Eller kanskje jeg skal la være..:0)
Ønsker alle en deilig torsdag...Om jeg skulle støte noen med mitt innlegg med feil informasjon, ta meg ikke så høytidlig:0)
Stor klem fra meg!

5 kommentarer:

Bleudelavande sa...

Hi Heidi today your post is very nice! My favourite is the last too!
Have a nice thursday you too!!!

My home is my Castle sa...

Hihi... Sitter og fniser litt for meg selv ;)
Tror nok jeg og må holde meg borte fra disse buksene ;)

Ha en fin dag vennen
Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

hihihi...har akkurat kommet hjem fra shopping... holdt meg langt unna disse buksene du... Men kom hjem med en skjønn kjole jeg skal bruke i helgen...

herlig innlegg...
Klem O=)

Kari sa...

Hehe... Har også prøvd disse buksene, men hos meg så det ut som om jeg ikke hadde bein i det hele tatt... Tror jeg står over denne motegreia.

Kari :-)

Mor og datter sa...

hei!
jeg syntes de så såå bra ut på en model jeg så på en plakat. og jeg lot meg friste-og jeg kjøpte en sånn(uten å prøve de). Kom hjem og de så ikke bra ut på meg! kan ikke forklare hvordan, men det så rett og slett ikke bra ut! dropper denne moten selv, finner noe annet. Gladiator skoene som var fjorårets..Men gode å gå i!:)