onsdag 27. mai 2009

Ingen komentarer....

Hva skjer... Jeg forsøker å legge igjen noen gode ord på deres vakre blogger rundt omkring - og desverre blir det ikke "godkjent"... Når jeg skriver min hilsen og skal poste det - kommer det opp et rødt felt, om at html koden min er øderlagt...


Håper jeg finner ut av det i nærmeste tid - nå vet dere i allefall hvorfor mine komentarer uteblir...Har noen vært bore i lignende? Noen som kan hjelpe?
Ønsker alle en nydelig dag. Varmen er like rundt hjørnet jenter - Til helgen blir det opp mot 30 grader...
Finn frem sololje og frys mange deilige isbiter - Sommer- velkommen skal du være!

Klemmer!

19 kommentarer:

Hulda sa...

Vet ikke hvorfor du ikke får lagt igjen kommentarer. Har ikke opplevd det. Så flott det kjøkkenbildet var, nydelige kopper, som passet godt i fil de fer-brettet.

Marie sa...

Slik er det ofte hos meg også. Men jeg trykker bare på en gang til, evt. skriver inn ny kode som kommer opp også går det. Altså, gjør det to ganger ;-)
M

Guttemamma sa...

Skjer stadig vekk her og,trodde det var pc'n min.....
kom sommer-joho!!!

My home is my Castle sa...

Det er mange som har problemer med både å komme inn på sidene og kommentere.
Veldig frustrende..

Flotte bilder hos deg, som alltid :)

Ha en fin dag :)
Klem, Kari

h.espe sa...

Hei på deg vennen!
Jeg henger meg på de andre, slikt skjer ofte her også - prøv å trykke "publiser" igjen...

Så utrolig deilig at det er meldt sol og varmt vær til helgen. Stor sjanse for at grillsesongen innvies da...:O) Ellers blir det for meg å begynne å vaske klær, og tenke koffert..! Reiser nemlig til London på seminar til uka. Gleder meg utrolig!!!

Ha en finfin dag videre Heidi-anitha :o)

Goklem fra Hildegunn

Gro sa...

Jeg opplevde noe annet rart i går - alle følgerene mine så ut til å ha blitt borte fra bloggen min - hjelp! Men sent i går kveld - over midnatt - var de tilbake, så problemet var forbigående. La oss håpe det gjelder ditt problem også! Ha en finfin dag! Klem fra Gro

Mitt hvite hus sa...

Hei vennenO=)
dette problemet har nok mange av oss desverre, både her og nabolandet..
Skjønner meg ikke på dette så mye jeg..men hos meg ordnet det seg av seg selv.. trøbler seg bare av og til...
Ja sommeren er virkelig velkommen her... håper det slår til...
Skal nyte det i det fulle...
Det må du også=)
klem kerstin

Pysselpalatset sa...

Hej där,
Har du instalerat det nya windows 8 som kommit på upptatera...? jag gjorde det och efter det funka ingenting... fick avinstalera... och nu fungerar det igen..... Klem Jeanette

Crinoline sa...

Hei.Det har vært mange problemer den siste tiden.Hvis du tenker på den bokstavkoden man ofte må skrive inn før man publiserer kommentaren,så trykk en gang til og skriv inn ny bokstavkode.Da fungerer det som regel.
Jeg oppdaterte til Internet Explorer 8(nettleser),da fikk jeg problemer med blant annet sideelementer i egen blogg og mange feilmeldinger hos andre.Slettet oppdateringen og gikk tilbake til versjon 7 og nå fungerer det.Håper det ordner seg hos deg.

Anonym sa...

Så nydelige bilder ..

Det problemet opplever jeg også men jeg bare trykker for send flere ganger.. da pleier jeg å komme gjennom.

Kos dæ med sommeren.. her glimrer den med sitt fravær...

Klem

Anonym sa...

Hei:)
Har også slitt med datatrøbbel de siste dagene, det er så kjedelig:(

Men har en liten overraskelse til deg hos meg:))

Nydelig kjøkkenbilde:)
Ha en fortsatt fin kveld
Klem

moa sa...

hei kjære deg -
..dette er du ikke alene om..har slitt i flere dager å legge igjen kommentarer på enkelte blogger..
og ser det er fler som opplever dette...huff!!! denne tekniske verden er ikke alltid enkel..

kos deg i solen - nå kommer sommeren -
moaklem

fru karlsen sa...

Det skjer hos meg også. Jeg bare trykker flere ganger, så går det til slutt. Liker bloggen din og legger meg til som følger. Kom gjerne å besøk min

Hilsen Inger

Landcharm sa...

Det er alle tiders her hos deg, og mange lekre bilder.

Bleudelavande sa...

Wonderful, simply wonderful the Madonna with the little lantern!!!
Hugs

Randi sa...

Heia min kjære venn Heidi!
Dette var no kjedelegt da,at du ikkje få lagt igjen kommentarer,håper det ordner seg fort!Men eg ser at det er mange som kaver med div data trøbbel.kjedelegt sånn!
Men kjære,tusen tusen takk for den hjertegode og varme mail`n frå deg!!!Eg vart så rørt at eg måtte lese den mange ganger..sukk takk Heidi!!
Ja det er ting her i livet en meir en gjerne kunne vert foruten,livet kan vere urettferdigt!
Men eg gir ikkje opp så lett,eg har vore ute i orkan før eg,å jammen har eg klart å stått på fotane kvar gang vinden har løyet:))
Men eg SKAL ivertfall ta med meg dine fine ord,dei er lagret i hjertet!!
Ja no har eg måla skuffa mi,den er ikkje tørr enda,men det blir;))Eg har litt til på lur her:)Må ha noko å pjaske med!
Men no vart eg så letta her,no kom SOLA og temp.målaren spratt rett opp i 18gr :-))))) SUPERT!!Men hjelpe meg,det har foss regna no i 4 dager snart,det har vore tungt!
Ja å so må eg fortelle deg at eg fann ei sånn lita t-lys lykt som du har på den Madonna`n din der,gjett om eg vart glad da;))Kjøpte den på ein super fin butikk i Ålesund som heiter Karisma,eg føler den er lik Susanne sin:)
Men det er fleire fine butikker i Ålesund å her er ein av dei,og dei har jammen ta ordna seg blogg,her finn du den,og den er stor,med godt utvalg,eg handlar ofte der;)
http://herlighet-as.blogspot.com/

Ja men da Heidi håper eg at sola har komt til deg og,at du får kjenne varmen av den!!Ha ein fin torsdag,kos deg godt!!Mange gode klemmer til deg!

Marie sa...

Jag har också problem med att kommentera på en del bloggar, måste vara blogger som krånglar! Hoppas att de snart fixar till problemet!

Ha en trevlig pingsthelg!
Kram Marie

Vibeke sa...

Har hatt samme problem jeg også, slikt er kjedelig!
Virker som det har blitt litt bedre de siste to dagene....

Ønsker deg en strålende pinse,
klemmer
Vibeke.

Margrethes hus og hage sa...

Så fin blogg du har :) Jeg har kikket meg litt rundt og legger igjen en liten god pinsehilsen :)

Kommer tilbake!

Hilsen Margrethe