torsdag 7. mai 2009

Stum av beundring... Nyheter Jeanne d` arc.

Jeg har stort sett ingen ord.....

I beundring til disse vakre nyhetene til Jeanne dàrc...

Håper det finnes noen søte snille butikkdamer som tar inn noe av dette fantastiske interiøret.....

Jeg ønsker meg alt....

De kjente trebokstavene har kommet i mindre format - stort sett hele alfabetet...


Disse ble jeg så betatt av.. utrolige vakre former... Perfekt på kjøkkenhylla...






God fornøyelse .....




Snart helg igjen...
I morgen har min kjære og jeg vært gift i 5 år...Jøss tiden går...
Men det er hjelpes meg det er 14 år siden vi ble sammen..
Kjærligheten lenge leve...
Stor klem!





21 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg.
Jaaaaaa, håper jeg finner noe av disse vakre tingene på en eller annen butikk jeg stikker snuten innom... Så mye vakkert - absolutt lett å bli stum av beundring, enig i det..!!

Jiiippii helgen nærmer seg, bare litt jobbing i morgen, sååååå..... Gratulerer til deg og din kjære med 5 års bryllupsdag i morgen. Tenker dere finner på noe koooos for å feire dagen..;o) Iallfall må dere ha en herlig dag, og nyte den til fulle!!!!

Stoooor klem til deg vennen fra meg

PS - min lille pakken til deg er på vei, kanskje har du fått den alt..?

Lisemoren sa...

Ja, det er masse flotte nyheter som kommer for tiden. Lekre bilder hos deg i dag.

Gratulerer med bryllpsdagen : )

Unknown sa...

Jeg kjenner en snill dame som tar inn ALT det vakre fra Jeanne Dàrc ;O)Har du sett det fine tørkestativet i tre også? Blir ikke billig, men UTROLIG fint!

Ønsker deg og din gode, snille mann til lykke med bryllupsdagen imorgen. En dag full av romantikk og masse kjærlighet ;O)

Stor klem Susanne

Randi sa...

Heia Heidi vennen!!
PUH...du er ein ræsar på nye innlegg,du er flink!!
Ja du smeise...her var det masse lekkert ja frå J.D..sukk!! Ja da må eg til by`n igjen å sjekke mine favorittbutikker kva dei får inn;)
Men du,tenkje Susanne får inn alt dette fine skal du sjå:)
Å du Heidi,eg håper dokke har bestemt dokke for den døra du viste,den var berre så knall fin og tøff!! Eg måtte flire av meg sjølv når eg såg døra du,da begynte eg å synge " lukk opp din hjertedør å slepp sola inn....":-))) hihihi er så gale du:-)Ja men er det nokon som lukker opp hjertedøra så er det no du!!
Ja no er eg ferdig med mine 3 arb.dagar denne veka,so no tek eg "helg"..snart ja;) På søndag skal oss i konfirmasjon til ein tantegut av meg,gledar meg til det!:)
Å dokke som har brullaupsdag i morgå da,så kjekt!
Da vil eg ønske deg og din bedre havldel ein super fin dag,kos dokke masse!!!
God klem frå meg,Randi

Mitt hvite hus sa...

Ja enig ..disse tingene går rett i hjertene våre... Ønskelisten blir bare lengere og lnegere... snart bursdag... O=)

Deilig med helg... sån vær messig var det ikke helt det store...men deilig å kose seg inne også...

Ønsker deg en fin fredag..
Klem Kerstin

Kari sa...

Sukk! Jeg vil ha, vil ha... Det er så vakkert...

Kari :-)

Christinas låvebutikk sa...

Heia!
Ja da!! Jeg har stor bestilt i kveld!
Tåler ikke nyheter vet du!!
Butikken er alt for full men tåer litt til!! Hehe!!
God helg!

moa sa...

hei,hei..
ja nå ble det mye nytt på ønskelisten din, tenker jeg..! Alltid spennende med nyheter!
Masse gratulasjoner til deg og din kjære med bryllupsdagen i morgen!
moaklem

Josefine sa...

Hurra for fem år!!

Nydelige bilder du viser,...her var det mye å ønske seg ja...sukk.

Ønsker deg en flott helg i kjærlighetens tegn:))))))

Klem

Nostalgia sa...

Utrolig lekre ting ! Ja disse damene kan det virkelig. De formene likte jeg også kjempegodt :-)

Gratulerer med bryllupsdagen !

Klem, Nostalgia

Guttemamma sa...

Ja,hører dere det alle snille butikkdamer der ute.....!!! Jeg vil og ha!
Gratulerer SÅ mye med 5års ekteskap!!! Vet ikke hva det heter,men takk for komplimentet!! Er det ikke deilig å feire kjærlighten,vi har vært gift i 7 år nå...vært sammen i 15....
Nyt dagen og hverandre!! (ikke blås bort)
Stor klem

Balke gård sa...

Gratulerer med morgendagen!!!! Og ja, jeg kunne også hatt alt dette:-) Storler av artikkelen din nedenfor her jeg sitter i haremsbuksedressen min, hehe....Knallbra:-)

God bryllupsdag fra Marianne

Marie sa...

Jag kan bara hålla med, så otroligt många vackra nyheter från Jeanne d´Arc. De där formarna får verkligen hjärtat att klappa några extra slag!!!!!

Grattis på eran bröllopsdag, hoppas ni får en fin dag! Vi har varit gifta i snart 7 år, men varit tillsammans i 15. Inte klokt så fort åren går!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Rummet för välbefinnande sa...

Oj, oj så mycket fint det kommit! Ja, vi gillar ju samma saker du och jag. Men, det här har jag inte hunnit med att se.
Jag ligger på sjukhuset just nu förstår du och det är först idag som jag har fått datorn så nu blev det lite bloggande igen.

Önskar dig och din käre man en underbar dag imorgon nu när ni firar 5 år. Hoppas ni får tillfälle att bara vara och att njuta i fulla drag.

En stor kram till dig min underbara vän!
Mia

Jenny Oak Fae sa...

Gratulerar till bröllopsdagen!!!!!

: )

TACK snälla du för din fina kommentar om min blogg, blev så glad vännen..!

Underbara ting du visar från Jeanne d´Arc Living...

Ha en riktigt fin helg!

KRAM, Jenny

frøken olsens drømmer sa...

ALLTID koselig å titte innom deg også ;) Ang sjablong..det er ikke vanskelig det er noe alle kan klare,kan i grunn ikke ødelegge noe alt kan repareres hvis det skulle bli noe rennen plass.så det er bare å prøve,jeg har mange,den på soverommet var den første med fransk tekst.takk for så hyggelig kommentar
klem fra meg ;)

Inspiration i vitt sa...

Hej gulliga gulliga du, tack såå mycket för din rara kommentar hos mig, jag bli alltid lika glad vet du.
Alla de sakerna skulle jag oxå vilja ha, Sånna gamla bläckformar har jag hittat några st på loppisar och de är så fina, speciellt den som var så hög.
ha en trevlig helg och kram på dig/ingela.

Anonym sa...

Hei:)
Åhhhhhhhh,så utrolig mange lekre nyheter fra Jeanne d'Arc... blir helt "syk", fikk lyst på det meste:)) Er også en stor fan av dem og deres produkter, håper noen av interiørbutikkene der hvor jeg bor også kommer til å ta inn noe av dette, spesielt de nydelige formene:)

Gratulere så mye til deg og din kjære med 5 års bryllupsdag,nyt dagen:)
Klem

MODERN COUNTRY sa...

Hei Heidi - Anita!

Gratulerer med bryllupps dagen! Ja av og til sitter også jeg og tenker på hvor tiden har blitt av. Vi går på det 12 året, men av og til er det som om det var i går vi møttes for første gangen. I andre perioder virker det som et helt liv :)) Håper dere koser dere mye, gir hverandre komplimenter, og er bare du og han. Det er så deilig!

Ja nyhetene til disse jentene er alltid spesielle, likte så utrolig godt kakeformene!

Ha nå en riktig fin helg!
Varm klem
Aina

h.espe sa...

Gode vennen min!
Det var MIN glede å kunne sende deg en liten gave, og når du i tillegg likte den, så ble det jo dobbel bonus for meg. Så bra!!! Føler jo jeg kjenner deg godt etterhvert, men man kan jo "bomme". Prøvde iallfall å finne frem til noe jeg trodde kunne falle i smak, og da ble den gråe fargeskalaen valgt... :o)

Ha en supergod helg vennen - koooos deg!


Stor klem fra Hildegunn

Les Cotrions sa...

Congratulations and happy anniversary!!! Nice to hear that love still exists and lasts!!!
Thank yo for your nice words! Have a very nice Sunday!
Big hugs
Vale