søndag 21. september 2008

Roser og Rot....

Hei!

Go`søndag alle sammen! Håper dere koser dere i det vakre søndagsværet! Her hos meg i Østfold skinner sola og alt er helt topp! I dag skal jeg ha med meg Cornelia på teater. Skal se på sitt søskenbarn spille et Astrid Lindgren stykke. Vi skal også være sammen med svigermor.

Kanskje jeg legger inn en hilsen i kveld også.. nå har jeg så dårlig tid. Folka mine er sultene...




Dette jeg viser på bloggen i dag er foresten vakre håndlagede små rariteter av ei jente som heter Line. Hun lager de vakreste ting av gamle vintage blonder, stoff, knapper og nydelige bilder. Jeg er fortapt i hennes kreasjoner. Hun startet opp virksomheten "roser og rot", og selger til butikker i Oslo -området og hos Alle tiders gaver i Halden. Puter og vesker og duftposer og vakre kort, ander duppeditter og rarteter som gjør et hjem mere personlig og nostalgisk.

Velbekomme!


Nyt dagen idag!

4 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

For ett vakkert hjem du har!
Masse flotte detaljer, lekkre tapeter og detaljer som fenger. Her likte jeg meg :)

Ha en flott søndag!

Hulda sa...

Koselig at du liker det jeg lager. :) Du må gjerne linke til meg selvfølgelig, det er jeg glad for. Linker til deg også.

Roser og Rot har utrolig mange fine ting.

Mitt hvite hus sa...

Hei Velkommen til blogg verden. veldig flott blogg du har. Og et nydelig hjem med de vakreste detaljene. Likte bloggen din veldig godt=)

Klem Kerstin

Blå-hvit samlemani sa...

Så utrolig nydelig kort... Det er så mye koseligere å gi bort et vakkert kort.