søndag 14. september 2008

Lilla-dilla og et dokument...


Hei!

Må innrømme at jeg er inne i en lilla "periode" nå,om jeg kan kalle det for det... Syntes alt lilla er så vakkert! Her ser dere mine vakreste roser...


Kunne ikke stå for denne kåpen i lilla til veslejente mi....Dobbelspent og med puffarmer.


Her er yndlingsteppe mitt og puten i fra Lene Bjerre. Litt krontast til det slitte og shabby, litt silke og velour i svak lilla-grå toner. Ikke så nytt lenger, men tror ikke jeg har vist det på bloggen.

Dokumentet i fra Petit Crapauid har lenge vært på ønskelista mi. Håper jeg kan få fatt på dette snart. Har tittet inn hos Lobelia, en fin nettbutikk som har mye snadder, der skal de ha fått inn dette dokumentet nå, så jeghåper å kunne vise dere at det snart henger oppe her hjemme hos meg også.

Nå er det nok like før nyhetene fra Jeane d arc kommer også. Lenge siden jeg forhåndsbestillte varer nå, så jeg bare går og venter.

Her hjemme om dagen går alle mine vakre glasslysestaker dukken. Edward er virkelig i farta i gåstolen sin, og armene blir bare lengere og lengere. De siste ukene har jeg fått knust 3 store lysestaker i fattigmannsølv, og min vakre store skål med lokk... Da er det vel lov å ønske seg /unne seg noe nytt også...:)

Ønsker dere alle en deilig avslappende søndag. Det er et virkelig kaldt drag i lufta i dag. Jeg har kjøpt inn lyng, pyntekål og noen små gresskar som jeg har satt ved inngangspartiet. Det er uvant uten vakre sommerblomster og pellargonier, men høsten er vakker og "snakker sitt språk"....
Klemmer Heidi-anitha

Ingen kommentarer: