tirsdag 30. september 2008

Badrommet



Hei!
Ja, så har vi kommet oss midt ut i uken allerede... og tenkte jeg kunne vise frem litt av badet! Jeg har alltid ønsket meg et sånt her lite badekar med føtter...endelig har jeg det, og jeg skulle bade i det hele tia... sa jeg... hmmm sånn fungerer det nok ikke helt i hverdagen, da jeg er litt travel og forter meg heller i dusjen, for jeg skal gjøre og rekke så mye annet...
Men de små har stor glede av det i allefall... og når dem blir litt større og klarer seg litt mere alene, skal nok også jeg synke ned i herligheten av bobler og nyte en stund for meg selv med tente lys å kose meg i badekaret mitt...
Interiøret tar sin plass da vi har "dobbel-servant" 2 vasker og 2 speil... Syntes denne var fin med marmor på toppen. Fargene går i sort, grått og hvitt på badet. Jeg har 2 store venetianske speil over hver servant.
Det er enda endel som gjenstår og ordne med der inne før jeg er fornøyd. Ting skal opp på veggene og vi skal ha et skap til diverse... Håndklær, bleier og småtteri en har mye av når man har småbarn.
Kranene og badekars armaturet er spesialbestillte hos en annen baderommsleverandør, da de ikke hadde armatur og den slags i interiørbutkken som jeg kjøpte interiøret til badet...
Toalettet ser dere ikke i dag...he he, det er mange som har fått seg en latter da de ¨kommer og må dra i snora" for å trekke ned... Syntes de gamle toalettene med snor er så fine, og passet til badet med det interiøret jeg har valgt...Selvfølgelig skal dere få se toalettet en annen dag:)
Nå er pannekakene ferdig , så jeg får gi meg med skrivingen!
Ønsker dere en fin dag og ta godt vare på dere selv!

Ingen kommentarer: