onsdag 3. september 2008

Deilige nyheter



Her ser dere monogremmet som er brodert på de nye hvite lingardinene mine!


Her er lampeskjermene jeg har kjøpt- de er også fra housedoctor, som gardinene.

I løpet av september får jeg varene som jeg har bestillt fra Jeane d arc living. En deilig myk "mormor pute" og vatt teppe, med samme rosemønster. Av Raymond skal jeg få den nydeligeste kirkestaken som er hvitpatinert...Åhhh, som jeg gleder meg!



Nå har dere sett litt av hva jeg liker, og hva jeg gleder meg over på interiørfronten! Jeg legger inn et innlegg til i dag når jeg får de nye bildene jeg har tatt i fra spisestuen over i fra kameraet mitt.

Ha en god kveld så lenge!

1 kommentar:

Katrine K Fjeld sa...

Så flott siden din er og blir, snupp!! Storkoser meg når jeg leser den,... og føler jeg sitter på kjøkkenet ditt, og hører på alle dine drømmer;-) Savner dere !! Klem