lørdag 16. august 2008

Stor-stua






Her er jeg igjen med nyere bilder:) Tenkte jeg kunne vise dere litt i fra stor-stua vår. Det er denne stuen vi bruker som hverdags-stue. Syntes det var så deilig når vi flyttet hit på gården å få så god plass. Før vi flyttet hit på gården, bodde vi i et lite hus i Halden. Huset var under 100 kvm. og bare et lite te-kjøkken og med ett soverom. Storstua her på gården , brukte min svigermor bare til høytider og selskap, når de drev gården før vi tok over 1. januart 2007.


Nye hvite puter i soffaen gjør susen. Jeg er fortiden fortapt i runde puter. Jeg er på jakt etter såkaldte "bestemor puter".... runde vakre puter med et nostalgisk preg....gjerne hvite ..eller grå...Jeg har smugtittet litt på høstnyhetene til Jeane`d arc living.... Der var det ikke få ønsker... Utrolig nydelige vatterte tepper...med grått rose mønster, bestemorputer:), og en vakker kirkesake i hvit slitt patina. Gjett om jeg ble vill og gal av begeistring! Som jeg har letet etter akuratt denne staken! Håper inderlig jeg kan få noe av dette i hus i høst:)


Jean`d arc har foresten akuratt kommet med en vakker julebok. Jeg har Franske stemninger, fra før av, og vet at juleboken sikkert er like vakker og inspirerende som den.


Nei, nå er det skutt på blogg-morro for denne gang... Barna roper og venter...morsrollen kaller, he he... Ha en vakker dag! Klemmer!

Ingen kommentarer: