lørdag 30. august 2008

Min lille knagg i gangen.....



Hei alle sammen!


God helg! Jeg er så lei meg for at jeg ikke har klart å holde det jeg har lovet dere med nye bilder både i fra gamlebyen på bursdagen min, og bilder i fra spisestuen med nye gardiner og lampeskjermer...

Egentlig er det en veldig enkel forklaring på det hele, at min kjære mann ikke har vært hjemme de siste døgna så jeg har ikke fått hentet mitt nye interiør i Halden, og heller ikke fått hjelp med nedlastninger av bilder på min pc. Som jeg har sagt tidligere er jeg foreløpig en amatør når det oppstår litt tekniske vanskeligheter, så da står jeg fast...eller lettere sagt sitter her...kjempeskuffet over at det er de samme gardinene som henger oppe...og fordi jeg har kjedelige bilder å vise dere i dag...Håper dere har tolmodighet med meg..:/..


Det har blitt lørdagskveld og jeg har tent mine lys og venter på å se traktorlys komme oppe i veien men kan nok vente en time til tenker jeg...Klokka er jo bare snart 22..ikke bare bare, men tar meg et glass rødvin, så går tiden litt fortere og jeg kan nyte alle deres andre vakre blogger og suge til meg all inspirasjon jeg kan få!


Hos meg ser dere min lille knakkrekke jeg har i trappeoppgangen. Her har jeg små kjære ting. Min datters 1.par sko...åh, jeg blir bløt i hjertet..., en lys lykt, et vakkert gammeldags forkede med blonder og litt gammelt skomaker-rariteter...husker ikke hva de heter disse rare treskoene:). Har malt de hvite og henger med blonde på, de også...


Jeg er så takknemmelig om dere vil legge igjen en liten hilsen til meg..hadde blitt så glad! Nå skal jeg lage biffsnadder md båtpoteter, bernaise og tzatsiki. Ønsker alle en deilig kveld!


Jeg kommer tilbake sterkere!


Varme hilsninger Heidi-anitha

Ingen kommentarer: