lørdag 16. august 2008

Kjøkkenet vårt

Hei bloggere!

Håper dere har en fin helg! Jeg har ikke så mye nytt å komme med i dette øyeblikk... bare et kjøkkenbilde i dag. Jeg venter på å få satt over noen bilder til pcen som enda ligger i kameraeet mitt... så det kommer noe etterhvert...jeg må bare ha litt hjelp med det tekninske, he he...det er ikke min sterke side akuratt!

Her i huset er begge barna innkl.meg blitt forkjøla og har halsvondt. Ikke så morro, men man må regne med litt sånt no i disse regntunge dager. I dag skinner faktisk sola.. helt utrolig. Som vi har venta på den... Som nevnt driver jeg og mannen min en gård, og er derfor så avhengig av godt vær nå som det er tresking og innhøsting som gjelder. I de siste dagene har vi sett mørkt på det, det har jo ligget vanndammer på gresset og rundt i hagen... alt har rottna opp av blomster i krukkene mine også. Men er det noe sak.... Nå skinner sola og i kveld skal kornet på tørka:). Kommer nok med flere bilder og innlegg senere i dag! Nå skal jeg slå ihjel 10 veps!

Ingen kommentarer: