mandag 4. august 2008

Hvite putevar og ribbe i ovnen


Hei og god kveld alle bloggere!

Nå skulle dere ha kjent den deilige lukta som brer seg i huset... Ribba er snart klar og jeg må si svoren var ikke værst den ,etter en liten test-smak:). Kanskje jeg er litt gal, etter kællen å bedømme, hi hi, ribbe allerede i august??? Skal si at heller ikke han kan fornekte seg en god bit når han snart kommer hjem. Hvorfor kan man ikke kose seg når man kan, ribbe er like godt nå, om ikke bedre nå syntes nå jeg:). I julen blir det jo alltids så mye attåt:).


I morgen kommer min tante og farmor på besøk. Mamma kommer også, samt mitt søskenbarn og henns venninde. Min tante, Molle som jeg kaller henne, bor i Trondheim med sin familie, så det er ikke så ofte hun er her nede.Det blir koselig med et lite formiddagsbesøk. Det er så lenge siden hun har sett ungene også.


Nok om ribba og familebesøk:). Se for fine hvite putevar og servietter med monogram jeg har fått fatt på? Jeg ble så glad når de pluteslig lå der forran nesa på meg- 150 kr for alle 6 serviettene!!! Putevaret er som nytt! Da mamma og pappa var innom her om dagen også, hadde mamma med seg 4 vakre putevar med blonde og monogram, gamle etter min oledemor og min mormor. Gjett om jeg ble glad! Jakter videre på gamle ting- til helgen skal jeg nedom en loppis her i hjemmetraktene. Han er fast på plass hver fradag og lørdag med nye funn, og alltid sleper jeg med meg noe hjem. Håper denne gangen at jeg finner et gammelt bord. trenger sårt et stort bord jeg kan ha i stuen inntil langveggen min...der har jeg en gåte å løse... Jeg viser dere bilder senere hva jeg mener. Håper alle får en god natt! Nå skal jeg få ut ribba og nyte et lite måltid for meg selv og tenke på at julen nærmer seg:)...så koselig det skal bli!

Ingen kommentarer: