tirsdag 23. september 2008

Tv -skap

Hei! Kanskje ikke et vakkert bilde:), men her er barnetv i full gang på den nye tv`en og glad ble jeg for å få det inn i skapet! Ikke så pent med de kablene som henger ned, men jeg skal ordne til noe lurt nedi der...så blir det nok litt bedre!
Her er skapet lukket... simsalabimm....tven er borte!...Flott ikke sant?... joda...for den som ikke er så glad i store tv-skjermer som meg!


Min nye quilt og pute i rosemønster i fra Jeanne d arc...Koser seg i sofaen.



Her ser dere litt av et skap jeg har fått inn i storstua.. Det var vel meningen av jeg skulle ha dette skapet opp i 2.etg, men.. trenger sårt litt skap plass i stua og....så jeg får se hvor det ender opp tilslutt...Sånn er det med stort hus, man får jo aldri nok av møbler...Så jeg takker ja stort sett om jeg blir tilbydt noe..:) Takk mamma og pappa!


Litt detaljer sann på kanten... Håper dere har hatt en superduper tirsdag! Jeg har vært i farten med mine små i hele dag, så nå "virker" jeg ikke mere... Klokken er altfor mange og skal si det blir godt å legge seg i en kald dyne nå..Måtte jo bare inom bloggen, hi hi.... dere vet jo hvordan der er.

God natta alle sammen, og ha en god tur til drømmeland....

1 kommentar:

Hulda sa...

Skal si det ble flott! Supert med det flotte skapet å ha tv i. Har tenkt på noe slikt jeg også, men har ikke funnet et gammelt skap enda. Kjempefine oliventrær du har. :) Stua ser lekker ut.