torsdag 18. september 2008

Julens vakreste bilder... og litt pc problemer....

Hei! Jeg forsøker igjen... Har siden i går prøvd å legge inn innlegg på bloggen og laste opp bilder, men får feilmeldig, men nå ser det ut til å komme igjennom alikevell, så jeg prøver.

Ønsker å vise dere noen vakre bilder i fra juleboken jeg har kommet med anbefalinger om! Jeg er helt fortapt... og gleder meg til å pynte opp her hjemme, selv om jeg må vente en god stund til.
I oktober kommer jo faktisk julemarsipan og pynt i butikkene her hjemme... uff, litt tidlig syns jeg da, selv om jeg går med litt julestemning inne i meg, får jeg holde det rolig en stund til.


I dag har pappa bursdsdag, så vi skal hjem til mamma og pappa i kveld alle mann og spise deilig mat. Kjempereker med ris og sursøt saus og hjemmelaget karamellpudding:) Litt kryssning av tradisjoner, he he, men mamma er så god på å lage disse rekene - og jeg som elsker kinamat!



En litt regntung dag i dag, og jeg har tent mine lys rundt om kring her... de som Edward ikke får tak på selvfølgelig. Han farter rundt i stua (der er det ingen lys ... lenger) så jeg får gå å sjekke tilstanden til raceren i gåstolen...Han har et lite lekeorgel på den, så jeg hører det er liv kan du si:). Han elsker å kjøre rundt å samle inn alle pyntesakene mine på det lille brettet sitt han har forran på bilen:)... så go og da.. selv om jeg blir litt morsk må jeg le.. det er et hærlig og litt komisk syn!

Ønsker alle en deilig dag... Håper pcen vil samarbeide i dag... Tvi tvi...

Gleder meg til det vakre franske julepapiret kommer i butikken Susanne....skal ha masse:)

Klemmer Heidi-anitha

1 kommentar:

Magdalena sa...

oi...
gleder meg til å følge din blog...
god lørdag~~~