søndag 16. november 2008

Endelig....














Hei!
Jeg tenkte.. jeg kan jo ikke bare gi opp.... Har hatt problemer på bloggen i hele dag, har ikke fått lastet opp noen bilder, og det har bare vært irritasjon, men nå, da når alle andre bloggere sover? kommer det seg endelig......
Jeg har vært ute i gummistøvler i gjørma i dag, Edward og jeg og plukket inn hauvevis med einer, gran og diverse:)
Jeg fikk laget en stor krans av granbaret som jeg faktisk har hengt inn i stua... Med en hvit blonde og et kors...
Jeg klarte ikke motstå det da jeg kjente den deilige lukten dere vet.. skikkelig jul.. Jeg går å lukter på hendene alltid etter at jeg har pyntet juletreet, liker så godt den der ekte juletrelukten som sitter igjen:)
Tross at det bare ble en krans, ble jeg i riktig så god julestemning ,og satt der for meg selv og sang julesanger mens Edward sov i vogna i dyner og pels... Ja det var jammen surt.....
I helgen har det også vært deilig solskinn... I går fikk jeg et nydelig lys på kjøkkenet og måtte ta noen bilder... Fil de fer er jeg svak for.. Eggekurven min som dere ser over har jeg fylt med hvitløk for tiden... Jeg liker å bruker mye av det i maten! Desuten er det jo fin dekor her på kjøkkenet også!
Så har det kommet en ny herremann i huset.... Egentlig kjøpte jeg denne bløtingen til Edward, en ny god stor og myk bamse... Han elsker bamser han, go gutten min... Tenkte denne blir fin på det nyoppussede rommet hannes når det skal bli ferdig innen kort tid. Men jeg låner den litt først, hi hi*...
I morgen starter en ny uke! Brett opp armer, nå er det snart advent! Jeg har allerede tjuvsmaka litt på både pepperkaker og gløgg..Hvordan er det med dere?
Håper vi sees her inne!
Klemmer Heidi-anitha


5 kommentarer:

h.espe sa...

Jeg innrømmer det - smakte på pepperkakene jeg også i løpet av helga!! Men, nå er det jo ikke lenge igjen til vi virkelig kan begynne å "høgge innpå"....

Ha en superflott uke kjære du...!

Klemmer fra Hildegunn :o)

moa sa...

god morgen kjære heidi-anitha -
du står på du!
er flink jente, og pussler, og styrer på..tror jammen du gleder deg til jul,hihi...!
nydelig krans du har laget, og helt enig det lukter heeeeeelt nydelig..
ha en superfin dag, nå må jeg avgårde på jobb,klem moa

Crème sa...

Så fine bilder og koselig førjulsstemning!
Tusen takk for mange hyggelige kommentarer inne hos meg! jeg har ikke så godt tid til å svare alltid, men jeg setter kjempestor pris på at du tar deg tid til å skrive noen ord:)
Klem Ragnhild

Guttemamma sa...

herlig stemningsrapport!! Gløgg har jeg startet med,pepperkaker ...like før!!

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Nej inga pepparkakor och glögg har jag tjuvsmakat... däremot vitlök. Jag älskar vitlök! Och lök... tycker de är så himla vackra också så jag har dem gärna framme i köket i skålar eller korgar. Superfint. Och vilka härliga bilder du har tagit. Jag blir sugen på att plocka in lite fint granris jag också!

Ha det bäst!

Kram Jenny