tirsdag 11. november 2008

En ny vakker blogg....


Hei!
Jeg har en liten gladnyhet her i blogg verdenen!
Som dere sikkert har lest om på bloggen min utallige ganger, har jeg er stor forkjærlighet til den lille vakre butikken med den store sjelen som holder til i Halden. Alle tiders gaver og interiør.
Nå har denne dama som har sansen for alt det vakre denne butikken står for, Susanne, endelig laget sin egen blogg!
Her kommer de mest fantastiske bilder og inspirasjon, og dere vil komme til å forstå hva jeg mener når jeg sier at denne butikken har mer enn hva hjerte kan begjære...
Håper til og med at dere blir fristet til å ta en tur dit - og jeg lover med den servicen og omtanken hun legger ned i sine kunder og sin butikk, vil dere ikke bli skuffet...
Se i min bloggroll...på blogger jeg besøker...der vil dere finne henne. http://alletidersbutikk.blogspot.com.
Klem fra meg!

3 kommentarer:

Hulda sa...

Takk for tipset på mårrakvisten. Hørtes flott ut! Så skjønt dette bildet var.

Unknown sa...

Tusen hjertlig takk for en fantastisk velkomst Heidi :O) Det er med skrekkblandet fryd, dette her. Du har skrevet så mye fint om butikken at jeg nesten får prestasjonsangst ;O) Selv har du en fantastisk fin blogg! Alltid noe vakkert og se når jeg titter innom. Ps! Har selv den fine veska fra Jeanne Dàrc...

Stor klem fra meg

Home Style by U . A sa...

Hi :)
the Girl is Germany
:) Ursula