tirsdag 17. november 2009

Hverdagsblikk..

Noen blikk inn i mine stuer, skal du få i dag - du som titter innom..
Så koselig at du kommer på besøk...

Jeg setter veldig pris på at du kom innom i dag!



Grått og kaldt ute.. men lyst og varmt inne...


Man kan sette pris på mindre...
Vakre tekstiler er noe som gjør meg glad...Quilter, loddne pledd og gamle overlaken er en prioritet i interiøret mitt. I allefall nå på denne tiden av året.

På en hylle står det favorittblomster...kanskje ikke av det friskeste slaget, men dog vakre i mine øyne.




Noen av blomstene flyter også rundt i min lille balje bland tente lys...
CARPE DIEM..
Klemmer Heidi-anitha


19 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Så härligt det är att kika in hos dig. Det är verkligen så gott för själen. Du har en värme som strålar ut från din blogg, från dina tänkvärda och vackra bilder.

Tack snälla du för dina underbara ord inne hos mig också. Du är en sann vän!
Ha en riktigt fin dag!
Kramar Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, hann skicka iväg innan jag läste igenom kommentaren och ser att jag glömde lite i min iver. Det ska ju stå tänkvärda ord och vackra bilder förstås......
Klem

Minka sa...

Heisann, første gang jeg er her inne. Men får en nydelig blogg du hadde, kjempe flotte bilder, og inspirasjon..Blir følger her jeg..
Klem Kristin

(eddas) sa...

Takk for at jeg fikk komme inn....det var et riktig hyggelig besøk:)
ha en fin kveld
klemmer edda

Marit sa...

Nydelige stemningsbilder, Heidi-Anitha! Er helt enig i at blonder, overlaken og vakre broderier er vakkert - året rundt...
Håper du får en fin kveld i de koselige stuene dine!
Klem Marit :o)

Anonym sa...

Tusen takk for omtanken og hyggelige ord H-A!
Ble såå glad for å høre fra deg, tenker på deg - men rekker visst ikke å si det..!
Håper vi snakkes snaaart:-)
Klem,Hege.

hagagården sa...

Underbart vackra bilder!!!!
kram o ha en go kväll
ninni

H elle K sa...

Hei heidi - Anita.
så vakkert du har gjordt det, men det gjør jo du hele tiden. kos deg videre . Klem kristin

Magdalena sa...

alltid så fint hos deg...¨¨*

klem''

A-H sa...

Stemningsfulle bilder som vanlig!

Ha en fortsatt fin uke:)

Klem

Stine sa...

Hei, og tusen takk :) Liker meg så godt her inne på bloggen din også, akkurat den stilen jeg liker og du har så mange vakre ting at jeg rent blir misunnelig!

Jeg har byttet måten å legge ut bilder på på Blogspot. Gå inn på innstillinger eller noe lignende og bytt til "nytt bilde-ett-eller-annet". Da får man muligheten til å laste opp flere bilder av gangen, pluss at man kan velge mellom liten, mellomstor, stor eller ekstra stor bildestørrelse. Bakdelen er at man i motsetning til den gamle "metoden" ikke kan dra i bildene (skalere) dem akkurat slik man vil.

Lykke til, om du skjønte forklaringen?

Stine

Fågel Blå sa...

åhhhh så fiiiint!!
helt magiska bilder!
Kram kathrine!

ANETTESHUS.COM sa...

Så nyyydelige bilder, Heidi-Anitha! Vakkert!! Du er jo hel-proff til å ta bilder:)

Ønsker deg en fortsatt strålende uke!

Klem Anette:)

Mitt hvite hus sa...

Heisan... det er alltid like hyggelig å kikke inn til deg..

Og bildene dine er bare så vakre...
Ønsker deg en herlig dag. Heidi Anitha-

Klem Kerstin

h.espe sa...

Hei kjære du!!!
Nå er det blitt alt for lenge siden sist jeg tittet innom!! Skulle virkelig ønske at tiden kunne stoppe opp litt, slik at jeg fikk gjort myyye mer av det jeg virkelig koser meg med - blant annet å gå på besøk til dere :o)

Ja, gjett om jeg gleder meg til København - "løypa" er lagt, og det blir full fart i 7 timer!!! Blir nok helt sikkert en tur innom et vannhull for å hvile bena, så da skal jeg huske på deg... ;o)

Ha en herlig uke videre vennen!!!

Stor klem fra Hildegunn

Hemmet Är Min Borg sa...

åååå vilken fin blogg du har här finns mycket att se
må så gott
mvh Jeanette

Anonym sa...

aååå så lekkert!!! elsker de der blondene!!!

Ha en trivelig dag.. klem fra mæ

MODERN COUNTRY sa...

Hei vennen, takk for klemmen! Du får hundrevis tilbake av meg :)) Du er god som gull du. Er så glad jeg har møtt deg!

Aina ♥

Unknown sa...

Nå skjer det, Heidi ;O) Mandag kveld kommer snekker Torgeir og starter med veggen og lageret :O) Jippiii! ...og endelig! Det blir rydding av lager HELE søndag. Gleder meg til alt står ferdig. Det blir bra det, Heidi :O) Ønsker deg en fantastisk fin dag imorgen. Her starter den tidlig. Skal i et møte kl 08.00. På Erlandsen...

Nyyydelige bilder, Heidi...

Stor klem Susanne