lørdag 28. november 2009

Husker du...?






Husker du din bardom og ungdom i musikkens tegn?

¨Nå har jeg kost meg en liten stund, og har satt sammen et lite knippe av mine minner. En liten minnebok rett og slett i form av musikk...

Utrolig hvordan det er å sitte å høre på musikk fra den gangen...Så mye som har skjedd og utviklet seg - livet er underlig og vakkert og uvitende...selv hvor mye vi vet..

Kos dere gjene med min lille minnebok og kanskje du har noen minner av den samme musikken?

Gode adventsklemmer fra meg!



5 kommentarer:

Unknown sa...

Så nydelig innlegg og nydelige bilder! Jeg har flyttet og lever i sånn passe halvkaos, MEN begynner å få hodet over vann... :o)
Ha en deilig 1. søndag i advent!
klem fra nanni

Guttemamma sa...

Ønsker deg og familien din en herlig advent!! Av alle deilige dager og tider er vel kanskje adventen en av de beste..??? Gledre meg til å se hvordan du pynter vakkert fremover,vennen...
stor klem

Anonym sa...

Så skjønne bilder !! jeg er ikke kommet i "julestemning" ennå.. men den kommer nok når julepynten skal frem:))

masse adventsklemma til dæ å...

Hulda sa...

Så fine bilder! Virkelig stemning over disse. Likte spesielt det første, med det gamle fotografiet.

Mitt hvite hus sa...

Kjempekoselig...så msart å plukke frem sanger fra den agng man var ung...

Nydelige bilder...
Ønsker deg en fin søndag..

Klem Kerstin