fredag 3. april 2009

Pay it forward

Har dere lyst på en liten hilsen fra meg? Jeg forventer ingenting igjen....

Jeg er med i "pay it forward" - og de første 3 som svarer på mitt innlegg i dag, og som vil være med på denne koselige saken her, får en liten hilsen fra meg i posten....

Men dere må da selv, gi videre til 3 nye -, slik som jeg har gjort her.....Saken er at det er så hyggelig å gi - uten å forvente noe igjen.. Det behøver ikke være noe stort, det kan godt vært hjemme laget også...men ikke av eksklusiv art:0)

Så til dere som ikke har blogg selv - dere kan også være med. Men dere må maile meg deres adresse:0) så jeg vet hvor jeg finner dere:0)

Så førstemann til mølla - om dere bare vil legge igjen en hilsen på bloggen blir jeg glad for det også, men for den som vil være med på denne Pay it forward, skriv det i komentaren:0)

Er spent på hvem 3 det blir jeg skal sende en liten pakke til.. Gleder meg...

Ønsker alle en vakker fredag, -noen har kanskje begynt påsken allerede?...


Stor klem fra meg..

10 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg vennen....
Nå er det ca 1 år siden sist jeg var med på Pay it forward, og da er det på tide igjen... Om jeg blir blant de tre da... :o)

Ja, nå er det like før jeg tar påskeferie. Drar hjem til Hornindal nå i kveld/natt. Kjenner at det skal bli godt med noen fridager, både for kropp og sjel. Er jo alltid rekreasjon å "komme hjem" til mamma og pappa da... Gleder meg til late fridager uten storbyens ståk og larm rundt meg. Skal være en del på hytta, og der rår virkelig den store roen. Deilig!!!

Ønsker deg en superflott påske, hvorhen du skulle feire den - kos deg masse!!!!

Goklem fra Hildegunn

Heidi-anitha sa...

Så koselig at det ble deg Hildegunn! Håper du sender meg en mail med din adresse:) så jeg kan sende deg en ting:)

Jeg hadde aldri hørt om dette før, men Lilla huset på prarien i nabolandet hadde det, og jeg fikk være med der..:)

Jeg har hatt en litt tøff tid med sykdom, så jeg har ikke fått vært i blogglandia på lenge. Savner det, men har gått helt tom for energi. jeg har bronkitt og bihulebetennelse, men fikk sterke medisiner i går av legen, og håper det vil hjelpe så påsken blir koselig!

Vi skal være hjemme i påsken. Vi har gårdsbruket å ta oss av, så det er skjelden vi får til noen utflukter. Men det er ok, det blir hva man skaper det til... Ikke sant?

Du har så nydelige egg... Jeg har ikke fått laget noen enda jeg.. Har tatt frem de 3 jeg lagde i fjor, men har 3 ulagde på lager, så kanskje det slår gnister snart igjen..:)

Ønsker deg en nydelig påske. Kos deg hos mamma og pappa - forstår deg godt at du nyter å komme
hjem :0)


Stooor påskeklem fra meg til deg!

Det vita dårhuset sa...

Hej Anitha!
Jag avstår från Pay it forward.
Ville bara komma in och önska dig en God helg =o)
Många kramar Erika

Birgitte sa...

Nummer fire, men skønt billede og ønsker dig en dejlig weekend/ god helg og god påske:o)
Kram Birgitte

Birgitte sa...

Og må desværre også afstå Pay it forward, pga. den geografiske placering. ;o)

Anonym sa...

Hallo vennen og takk for kommentarern.. huff .. er det rart du er sliten? du får jo ikke nok surstoff når du går rundt med bronkitt.. stakkars deg... Håper du kommer deg fort på beinan igjen.. og at det blir en herlig påske for deg og dine;o))

Pay it forward?? her blir det nok samme problem som hos Birgitte.. det er kraftig dyrt å sende til Danmark!!

God bedring-klem fra mæ...

AnnHelen sa...

Hej Heidi-anitha!

Vad glad jag blev av din kommentar i min blogg! Och undrar hur jag har kunnat missa din underbara blogg..sätter genast den till mina favoriter!! Vi tycks ha samma förkärlek till fransk och dansk inredning, ditt hem ser så vackert ut! Jag försöker efter renoveringen av vårt hem så småningom bygga upp den franska stilen som jag absolut älskar! Jag har fördelen att få jobba med mitt stora intresse, jag har en egen liten inredningsbutik butik som heter My Dreamhome.

Önskar dig ett trevligt veckoslut! Jag återkommer definitivt :)
Kram AnnHelen

Lilla huset på prärien sa...

Så roligt :) Och du har ju ett litet paket som är på väg från mig nu...

Kram Jenny

H elle K sa...

Hei Heidi Anitha, er bare innom for å ønske deg og dine en riktig god helg... Håper vi snart sees igjen?? Til uka kommer det masse nytt fra Danmark, om du har lyst på en tur i påsken.... Klem Kristin

Mitt hvite hus sa...

Der var Pay it forward tilbake igjen...det har vært stille en stund.. I dag har det vært et herlig vår vær her i vest... nyter det virkelig..Skal kose meg i hagen i helgen O=)

Ha en fin helg du også Klem kerstin