lørdag 3. oktober 2009

Lørdag - og 1 uke til bloggtreff:0)

Titter innom i høststormen... Eller kanskje ikke storm - men du verden så koselig:0) Det suser i veggene, og løv flyr bortover bakken utenfor...
Det er høst, og det merkes både i sjel og sinn...

Har rett og slett bare ruslet litt rundt med kamera i stua - tatt noen øyeblikk her og der...


Nå er det bare 1 uke igjen til det store bloggtreffet i Lillestrøm - gleder meg til å se alle de "kjente" og mindre kjente bloggene... og for å ikke snakke med og treffe ansiktene bak dem...
Er vel en og annen sommerfugl i magen som kommer til å melde seg da...men jeg er nok ikke alene om å føle det slik kanskje:0)



Skal bli morro å titte på Zanz - har aldri vært der før - men har lenge ønsket det - så dette var virkelig en god anledning for meg - som skjelden er på de kanter...
Har hengt en euqalyptus krans på tv skapet i stua - dufter så deilig....Snart blir det kanskje litt mere av kreative tanker og pusleri utover nå som det nærmer seg Jul - så koselig å sitte i oktober og november mørket men noen stempler eller sjablonger og pusle med litt glitter - og vakre gamle bilder.
Kanskje det blir hjemmelagde julekort i år?.. Har dere noen kreative planer?


Tenker det blir litt vaffelsteking her i dag - mitt lille tantebarn er her på overnattingsbesøk, og Cornelia og hun storkoser seg... Små prinsesser som sminker seg og har på Tornerose og Askepottkjoler og lille Edward er "prinsefransen" som kommer løpnede..:0) Stakkar - helt uvitende om at han er prinsen - men så morro de har det!!!
Så er det vel på med rockeskoa i kveld - lørdager er det " Skal vi danse" - på tv så da er det jubel i stua her i huset:0)..Ikke mye som skal til for å skape litt stemning og morro - til og med Fantorangen er jo der og heier på Barnetv - Margrethe.
Kos dere - og fyll på med godt humør og noe godt i koppen.
Stor klem fra meg!



11 kommentarer:

Marit sa...

Hei Heidi-Anitha
Så nydelige bilder fra stua di! Små ting og vakre detaljer - nydelig skap med krans og roser... Jeg blir stum (og det er ikke ofte)! Blir inspirert til de grader!

Ønsker deg og de andre i bilen en kjemfin dag på bloggtreff! Kommer nok innom butikken senere for å høre littegrann..

Klem Marit :o)

Crinoline sa...

Hei,Heidi-Anitha.Nydelige stemningsbilder hos deg.Tror ikke jeg har sett TV skapet før,men synes det er lekkert. En stor flatskjerm pynter ikke akkurat opp i stuen. Høres ut som barna koser seg.Datteren vår er snart 19 og har flyttet pga studier.Synes det ikke er lenge siden hun begynte på skolen. Jeg skal også på bloggtreff og kjenner ingen fra før.Gleder meg.

Les Cotrions sa...

Enchanting photos you made as usual! i like your wreath!
Enjoy a nice week end with your family!
Vale

Anonym sa...

herlige øyeblikk:o)) å tv skapet.. har ikke sett det her før...Nydelig!!!!!!!!

Høres ut som dere storkoser dere i helga med både det ene og det andre:o))

..bloggtreff.. skulle gjerne tatt en tur over dammen men neste helg får jeg besøk av ei bloggvenninne fra Norge og det gleder jeg meg til.. og jeg har sommerfugler i magen allerde:o))


Ha en deilig helg.. klem fra mæ

Unknown sa...

Kom innom for å ønske deg en deilig helg, Heidi! Skjønner at du koser deg i høstværet. Mange nydelige motiver du har fanget inn...

Har vært mange koselige kunder på besøk i butikken idag. Tiden gikk fort. Nå skal sofaen få besøk av en sliten kropp ;O)

Klem Susanne

Merethe sa...

Vakre bilder som alltid hos deg :)
Rålekkert tv skap. God helg til deg og dine. :) klem

h.espe sa...

Hei venn!!
Her titter jeg innom en lørdags ettermiddag. Sitter og venter på at 4 timer skal gå, slik at jeg kan ta andre strøk maling på liser og div på kjøkkenet mitt. Gleder meg til endelig å bli ferdig - har tatt tid, men slik er det, blir ikke alltid som man planlegger... :o)

Nydelige bilder hos deg som alltid. Høres ut som du har en deilig helg. Som deg skal jeg benke meg fremfor fjernsynet, og se på Skal vi danse senere i kveld - synest det er gøy, og så er de jo sååå utrolig flinke :o)

Ja, tenk, ikke en uke igjen til treffet nå. Iiiiiiii, har sommerfugler i magen jeg også! Blir kjempespennende, og aller mest veldig kos å treffe dere alle. Noen "kjente" og noen helt ukjente.... Zanz har jeg aldri vært til jeg heller, gleder meg, og håper lønnen har kommet på konto ;o)

Da må du ha en herlig lørdagskveld, kos deg masse - nyyyyt kvelden....

Stor klem fra Hildegunn

H elle K sa...

Hei Heidi - Anita.
Så lekre bilder, og for et lekkert skap. jaså, du skal på blogg treff, det blir nok koselig. ha en fin helg. Klem Kristin

hagagården sa...

Ååå så mycke fint du visar.
kram o ha det så gott
ninni

Therese Dorthea sa...

Så fine glimt frå heimen din :)
..og veldig kjekt med bloggetreff då!! Kan forstå du er litt nervøs, det er du heilt sikkert ikkje aleine om!

God helg!

Guttemamma sa...

hei du go'e!!
KOmmer virkelig noe med julekolleksjon...?? Synes jeg var SÅ standhaftig da jeg var der sist,fant faktisk ikke så mye botsett fra den lilla kjolen da!! Har forelsket meg helt i en kjole fra Eva i Walla,har du hørt om det merket?? Julekjole..men 2000,blir ikke den nei...
Gleder meg veldig til bloggtreffet, og er veldig spent...
nattaklem