tirsdag 13. januar 2009

Tannlegen snart over...


I dag må jeg bare få timene til å gå fort frem til i ettermiddag... Jeg skal til tannlegen i dag og er ikke så glad for det... Er ikke glad for lukten jeg kjenner når jeg går inn døra, lydene,det vonde stikket..Uff,kanskje en dårlig nyhet.. .Kjedelige og kostbare utgifter, ikke minst..

Natten har vært lang....

Jeg skal stramme meg opp...Dette er jo ikke farlig...:)

Speilhyllen som var i stuen, har kommet seg til kjøkkenet,-og har fått en ny bokstav:)

Ikke overaskende med en H kanskje, men syntes den var litt fin... kan brukes på begge sider...

På jernsengen har jeg hengt en lykt i fattigmannsølv. Syntes den var gammelmodig og vakker..

Ny bok i sikte.. En blogger med det samme navnet som boken Charmerende Gjenbruk, står bak denne boken. Tror nok jeg skal ha denne i hus, når den kommer ut for salg i disse dager:) Virker som en sjarmerende bok, med mange tips, og mye inspirasjon for oss som liker vintage, romantikk og vakre hjem...
Ha det så godt- så er jeg tilbake i kveld som et nytt menneske .. etter tannlegebesøket....:) I håp om at jeg kommer helskinnet fra det...:)
Klemmer fra meg...


12 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Hej på dig!
Vet precis vad du menar - ljudet och lukten hos tandläkaren får mig att bli liten, väldigt liten.....
Hoppas det går bra för dig och tänk vad skönt ikväll när det är över. Du får tänka på din vackra järnsäng när du ligger där i tandläkarstolen.
Kram Mia

h.espe sa...

Hei på deg....
Forstår hva du mener, men selv har jeg jobbet 10 år hos tannlege, og nå synes jeg ikke det er noe problem lenger - ja, bortsett fra regningen da - DEN er ufyselig!!!

Fin H du har fått deg, jeg har akkurat kjøpt meg samme, bare den er offhvite ;o) Boken du viser kunne jeg også ha tenkt meg, den så utrolig spennende ut...

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Hildegunn

BO sa...

Eg og hatar å gå til tannlegen...lukta gjer at magen krøllar seg innvendig... Heldigvis så har eg funne ein veldig kjekke tannlege nå! Så lykke til!
Ha ein fin dag vidare!

Anonym sa...

Heia...


Huff,skal du til tannlegen du ja idag..:o) Ja det er nok mange som har skrekk for han ( stakkars tannlegen :-)haha...Æsja..dette klare du godt ( bit tenna sammen,og hald for nasen :o)å lat det stå til!!:-))
Heldigvis så har eg ikkje skrekk for han,men så kan eg skryte av at det er 14 år sidan sist eg hadde eit bitte lite hol:-)Å her så eg bur er heller ikkje prisen på den stivaste,seier dei som har måtte bruke tannleger andre plasser..Sånn bygdepris her sikkert ;)

Men du..til noko langt trivlegare:-) Du viser atter ein gong nydlege bilder til oss,å den bokstaven var berre rå tøff!!


Tvi.Tvi....Lykke til! Gleder meg til å høyre kor dette gjekk når du kjem heim:-)


Klem frå,
-Randi-

My home is my Castle sa...

masse,masse lykke til hos tannlegen.
Vet akkurat hva du snakker om...

Nydelige bilder, som alltid hos deg :))

Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Det ligger noe til deg inne på bloggen min :)

Klem,Kari

Unknown sa...

Dette var rart... Vi har snakket om det før. Jeg skulle også til tannlegen idag, men måtte avbestille... Håper det har gått greit Heidi :O) Nydelig hylle på kjøkkenet. Jeg får finne en S jeg da ;O)

Klem Susanne

Viola sa...

Du här är en till som inte gillar att gå rill tandläkaren, hemskt...hoppas det gick bra på besöket, visst verkar den boken underbar, hoppas jag kan få tag i den i Sverige framöver, ha en bra kväll, klem

Unknown sa...

Så hyggelig at du skriver om boken min....nå ble jeg glad.
Håper du overlevde tannlegen og at det er lenge til neste gang- han er ikke akkurat min favoritt heller.
Klem..Ellen

Anonym sa...

Hei Hei!
Så på bloggen din at du hadde kjøpt et grønnaktig gammelt dokument? Kan jeg få spørre hvor du har kjøpt det? Har lett etter et sånt lenge:(

Takk!

Kjempefin blogg forresten!
Bente.

Anonym sa...

Au, kan du ta mine to jeksler med det samme, så slipper jeg??;o)

Håper det gikk bra med deg!

Klem fra mæ

Merethe sa...

Det er så koselig å stikke innom å lese bloggen din. For å vise deg at jeg setter pris på din blogg, har jeg noe til deg inne hos meg. :)