søndag 25. januar 2009

Bare mamma...


Tenkte jeg fikk sveipe innom bloggen for å ønske god kveld....
Det har vært en travel helg.. men rolig på andre måter..Da veslegutt ikke er i form, har jeg nok med å bare være mamma... Det er jo barna som opptar meg mest...
Jeg prøver alltid å ta meg i det, og skal tenke positivt, men ikke alltid like lett når hønemor blir engstelig heller..:)
Vi skal gi det et par dager til sa legen på legevakta, så da gjør vi det, og håper på det beste. Oppkast og diarè på de små tar lett på....
Takker så mye for komentarer i helgen:) Det ble ingen loppistur, så jeg får ha den til gode.. Til helgen er nok alt seg selv igjen- det kommer nye muligheter, og bloggermor er tilbake i farta:)
I morgen er det jobb i butikken som venter. Skal bli godt med et lite avbrekk, få tankene på noe annet, så pappa`n i huset får trå til så godt han kan:) Og det kan han:)
Mamma stiller opp som barnepike mens fjøsstellet står på-så snill og alltid stiller opp:)
Er jo ikke noe sak når man har snille og gode mennesker rundt seg som alltid er her...:)
Bildet i dag er ukjent, men akk så vakkert...
Jeg kommer sterkere tilbake..
Stor klem fra meg:]

7 kommentarer:

Hulda sa...

Håper den lille blir bedre snart. Klart du må passe mest på han når han er syk, ikke artig å være liten og syk. God bedring! :) Ja, bildet er vakkert.

G-STYLE sa...

Beautiful picture,such nice colours!
greetings Gea

Guttemamma sa...

All the best!! Varm klem

moa sa...

..god bedring med minsten:0)

moaklem

h.espe sa...

Så leit å høre at lillegutten din ikke er i form - håper det snur, og at han snart er pigg og rask igjen... God bedring til han!!

Ha en god kommende uke vennen!

Stor klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Ja, det er godt å ha ei mamma når man er liten og syk.. stakkars, æ håpe han blir frisk snart.. god bedring til ham, og trøsteklem til hønemor.. det går nok bra skal du se, selv om det er tøft å se på når ungene er syk. Man blir litt hjelpesløs.

Unknown sa...

Har lille go`gutten din blitt syk han da... Akkurat nå kjenner jeg at det begynner og bli lenge siden jeg slet med akkurat det. Mine var sjeldne syke, men oppkast og diare var vi stadig plaget av. Kanskje ikke så rart, de putter jo masse i munnen som sikkert har med seg litt av hvert... :O(

Vi snakkes helt sikkert imorgen :O)

Bilde med madonnaen var vakkert... kanskje din madonna kommer imorgen også?

Stor klem fra meg
PS! Husk og ta vare på deg selv også... ;O)