lørdag 22. november 2008

Stemninger...



Min sandfargede og pregede madonna står sammen med serverigsfatet på min spisestue nr.2 som er i storstuen... Jeg får ikke nok av disse vakre statuettene...


Litt brudeslør i vasene gjør ofte susen her hos meg om jeg ikke har annet...




Jeg er glad i gamle flasker.. zink.. blonder og rustikke detaljer....

Speielet i stua har fått litt grønt...




Når jeg har tid og kan slappe av utenom tid med ungene setter jeg meg gjerne noen minutter med juleboken til jeanne d arc.... Den må ikke gjemmes bort.. Så utrolig vakker, så den ligger på mitt bord til åpent skue....


Stemninger kan man lett forandre med små små detaljer. Det er noe jeg har stor glede av her hjemme i huset vårt... Så lite som skal til for å glede en liten krok...:)
Jeg er glad i kalde farger...Gråskalaen er vakker, med hvitt og duse rosa og lillatoner til...
Håper dere nyter en deilig kveld....Jeg skal lage "kinamat"..Noe av det beste jeg vet.. Kanskje det blir et glass med rødt til også...
Klem til alle dere fra meg- som betyr så mye for meg....




17 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg!!

Nydelige bilder igjen her gitt. !!! Er ikke vanskelig å se at du er glad i Jeanne d' Arc - hjemmet ditt er som tatt ut av boken. Elsker stilen din! Er enig med deg at praktboken ikke må hjemmes bort, og her hos meg ligger den også fremme på stuebordet.

Nå skal jeg snart på besøk til min søster - blir kos! (hi, hi - inviterte meg selv på middag)

Ha en flott lørdagskveld og herlig søndag i morgen!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Så koselige bilder!
Ha en fin lørdag!
Christina.

Hulda sa...

Så herlige bilder, Heidi! Artig at du har duken fra meg der igjen. :) Vi har like telysholdere, de i fattigmannssølv. Mine står også på duken, har fire stykker der. Innimellom har jeg lagt noen furukongler. :)

Guttemamma sa...

Nydelige bilder, igjen...Sier som Hildegunn, bildene kunne vært med i Jeanne d'Arc boken!! Klem

Christinas låvebutikk sa...

Takk for det! Bor i Kristiansund! Det blir nok langt for deg!!
Ha en fin kveld videre!

My home is my Castle sa...

Hei og tusen takk for hyggelig besøk inne hos meg :))
Tror ikke jeg har vært her før ???, men er ikke sikker ;)
Du har en nydelig blogg og et fantastisk flott hjem :))
Legger deg til på mine favoritter jeg, for her vil jeg snart tilbake :)

Ha en fin kveld.
Klem,Kari

Vibeke sa...

Hei :o)

Så koselig at du la igjen noen ord inne hos meg!
Knallfine bilder du viser her..

Vibeke

Emmas Verden sa...

Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg :)
Nå har jeg kosa meg og lest her inne hos deg og her var det sååå mye fint!!! Jeg kommer garantert igjen...Ha ei fin helg!!
Klem Anne ;)

H elle K sa...

Hei på deg, så lekre bilder,du har all grunn til å kose deg i det vakre hjemmet, ha en fin helg... Vi sees kansje snart.. Klem kristin

Millas hem sa...

Tack så jättemycket!
Dina ord på min sida är så värmande! Blir jätteglad!
Kram Camilla

Anonym sa...

Hei, takk for kommentar inne hos meg.
Kjempeflott blogg du har og nydelige stemningsbilder.
Helgehilsen fra Agathe

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg stil du har!! *smelt*
Ønskjer deg ein flott søndag!

Vit Spets sa...

Gokväll!
Nu sitter jag här & bloggar :)

I dag har jag & dotter varit i skogen & rent ut sagt stulit två granar till jul pyntet :)
Vi håller på för fullt...

Härligt att Du väljer rött i köket - riktig julkänsla...

Ha en trevlig kväll
//Siv

Badhusviken sa...

Hej,
Vilken fin blogg du har. Det är den allra första norska bloggen jag besöker. Hit hittar jag igen.
Susanne.

moa sa...

tjolahoppsasa...
her var det vakre stemninger,ja..
nydelige bilder!
har du kost deg i helgen?
klem moa

Siren sa...

Nydelige bilder! :)

Josefine sa...

Hei! Det er alltid så nydelig her inne hos deg..figurene dine er så vakre. Den engelen din var jo bare helskjønn. Du har virkelig et smakfullt hjem. Ønsker deg en kjempekoselig uke sammen med familien din. Masse klemmer fra Josefine