tirsdag 5. oktober 2010

Husets hjerte


En liten titt innom kjøkkenet før jeg kryper under dyna ...
De sier det er  kjøkkenet som er husets hjerte..
Ganske enkelt å forstå..i visse tilfeller i allefall.
Dere har kanskje også hørt at veien til mannens hjerte går via magen ;0)))



Mye hygge, samvær og gode måltider inntaes her. Men også mye smuler.. klin og oppvask i hverdagen.
Har en tallerkenhylle som er fylt til randen av masse rariteter som jeg samler på.
Det beste jeg vet er det hvite porselenet.
Gjerne med rifter og spor etter tidens tann...


Håper dere har en fantastisk uke.
Vet flere av dere har høstferie om dagen. Jeg jobber lange dager, da Susanne er i Tyrkia i disse dager, så er dere i Halden, stikk innom for en liten prat. Ikke hver dag man får være " sjef" vet dere ;0))
Når katta er borte danser musa på bordet ...!!!


Nyt de mørke kveldene med tente lys og litt juleinspirasjon kanskje?
Det er vel ikke bare jeg som tenker at faktisk neste måned..
er det allerede NOVEMBER...

Ta vare på hverandre.


Nattaklem

Heidi-anitha

17 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Här kommer det en godnattkram till dig också.
Mmmmm, ser att du har det där vackra porslinet från Jeanne d´Arc, eller hur? Vi gillar allt lika saker vi ;)))
Har också några fina, vita gamla fat, såssnipor och även ett ostronfat. Tror du skulle gilla dem också.
Hade jag bott närmare så hade jag kommit in och hälsat på dig direkt.
Njut nu av dagarna som chef!
Kram och godnatt Mia

Stine sa...

God kveld :)

Så inspirerende bilder! Nydelig med de feminine detaljene- blonder og englevinger mot det patinerte. Gleder meg til å se flere bilder av hele kjøkkenet ditt :)

Jeg skulle såå ha tatt meg en tur innom om jeg hadde vært i nærheten. Lover å få det til en gang når jeg er hjemme.

Nattaklemmer fra Stine

Min Still By Maia sa...

Kjære skjønne herlige Heidi-Anitha!

Nå ble jeg oppriktig GLAD her jeg sitter en sen nattetime.

Jeg har IKKE visst at du var tilbake og har virkleig savnet deg! Du som alltid har hatt en av mine virkelige favoritt blogger.

TUSEN TAKK for at du vil dele litt av dine tanker og vakre hjem her i Blogglandia igjen. Vet at vi er mange som har savnet DEG.

Det var virkelig en hyggelig overraskelse etter en lang blogg kveld. (Det rare er at det er veldig mange uker siden sist, og det har vært så deilig nå i kveld å kjenne at man har ro og tid til hobbyen som gir så mye....)

Varme HØST koser fra Maia

Min Still By Maia sa...

Ps. Nettopp sendt deg en mail vedrørende Inspirasjonsguiden :)

Siren sa...

Så vakre bilder! Ønsker deg en fin dag! :)

Alle mooie dingen sa...

I love the last photo with the stars-candle those are really great!
thanks for sharing
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Mitt hvite hus sa...

Heisan

så vakkert ...så vakkert..

godt du er tilbake.. med dine skjønne innlegg og nydelige bilder...

klemmer

Viola sa...

Hoppas du fick en god natts sömn, vad roligt att höra av dig...det var länge sedan, nu får det bi ändring på detta..underbara bilder och nog är köket husets hjärta alltid, ha en fin dag och så höres vi snart igen, klemmer från VIOLA

Chrissy...The Apothecary Shop sa...

Hello from Canada!!! Your photos are so lovely,right out of Jdarc!!!! Love your blog! Chrissy

Millygarden sa...

Underbara bilder men massor av vill ha saker...
kram Marina

Anonym sa...

Så koselig å se deg her Heidi Anitha :O) Du er en herlig jente!

Merethe sa...

Vakre bilder som alltid. :)

Randi sa...

Heisann!

Vakker tekst,vakre bilder,vakker musikk......ja så klart for damen bak er like vakker!!!

Ha ein fin dag!
Klemmer frå meg!

Marit sa...

Velkommen tilbake! Nå kan vi kose oss med dine nydelige bilder og varme hilsner igjen!
Klem Marit

Kjersti sa...

Så vakre kjøkkendetaljer... *sukk* ha en fin dag. Klem

Inspiration i vitt sa...

du har alltid så mycket vackert att visa, bara härliga nötta saker hos dig, jag njuter. Kram på dig heidi Anitha/Ingela.

chaussures puma complete sa...

il est très bon site et j'aime beaucoup.