torsdag 30. september 2010

Tyll

  Bilder av Heidi-anitha

Takk til dere som overasket meg så utrolig mye når jeg lagde et bitte lite innlegg her en kveld...Det gjorde meg varm om hjertet, for jeg trodde ingen ville lese det.. eller oppdage det.. For jeg var vel slettet frta blogglandia ...tenkte jeg.  Men så overasket da så mange hadde tittet innom.. og dere er så gode.. hele gjengen..Tusen tusen takk...

I dag er det Damenes Aften her i Halden. En aften hvor kvinner og hennes feminine interesser står i sentrum. Utsmykking, gode smaker og gode stemninger står derfor på menyen, og Alle tiders skal selvfølgelig også delta på motevisnngen med 10 utrolig flotte antrekk og modeller. Skal driste meg selv ute i det hele.. man må bare hive seg  ut i noe her i livet.. Så catwalken neste i kveld ;0)


For meg er vel tyll noe av det aller vakreste jeg vet... Og jeg har endel av det i garderobeskapet også... Det er jo opp til deg selv om du vil være prisnesse for en dag?

Varme klemmer

Heidi-anitha







21 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Mmmmm, jag älskar också tyll, och spets, och broderier och....
Ja, du vet vackert, skirt och romantiskt - men ändå lite sparsmakat så det inte blir som en fluffig bakelse av det hela.
Önskar dig en trevlig kväll och det är så härligt att du är tillbaka - bara så du vet :)
Kram kram

(eddas) sa...

Heisann....
Så hyggelig og se deg her igjen...har nu tenkt på deg og lurt på hvordan du har det......
Utrolig nok så går veien oppover igjen..om en ikke tror det akkurat når det er som verst...
Håper at du blir og se her nå...har savnet alle de fine tingene dine og bildene...
eddaKlemmer til deg

Hos Camilla sa...

Herlig å ha deg tilbake ;-) Kos deg med damene i kveld!

Alberte sa...

Jeg er så glad du er tilbake! Før hadde jeg ikke blogg, og fulgte deg uten å legge igjen spor. Nå er jeg her og hyller ditt innlegg. Vakker musikk til et vakkert innlegg. Nyt kvelden!
Klem ♥ Jannicke

Mette sa...

Hadde deg på bloggrollen i håp om at du kom tilbake! Siden du ikke lukket alle dører for det...

Lykke til videre! Med alt du måtte foreta deg - og håper fremtiden ser lysere ut! Livet er fullt av oppturer og nedturer - fokuser på at motgang gjør deg sterk! Det er et faktum - og en erfaring...

Klem:)

Merethe sa...

hei :) har vært innom bloggen din mange ganger i den stille tiden og tittet på alle de flotte bildene. Har håpet at du igjen skulle dukke opp med innlegg og jommen gjorde du det til slutt :D gleden er stor over at du har det fint. KLemmer Merethe

Sandi sa...

Beautiful photo of vintage tulle!!
Blessings!

Anonym sa...

neimen så herlig at du er tilbake.. har tenkt masse på deg!!!

håper du har det godt og at tingene er falt på plass i ditt nye liv:))

klem fra mæ

Anonym sa...

hei,
jeg har kikket innom deg rett som det er... bare for å sjekke om du snart kom på nett igjen.
utrolig koselig å se du dukket opp for du har vært savnet av meg ;-)
kommer til å følge deg fremover, alltid like koselig å stikke innom bloggen din.
håper alt er bra med deg og dine,
masse hilsener og varm klem fra
Tove

Junk De Lux sa...

For et GLEDELIG GJENSYN, Heidi-Anitha! (Du ble kanskje lei av maset mitt;)?)

Kan ikke vente med å bli inspirert av dine vakre bilder nå som vi går mot jul og alt...Jippi!!!

Stor "velkommen tilbake" klem!

Anonym sa...

Heihei!
Husker at eg var innom bloggen din noen ganger:) Og så oppdaget eg den nå igjen! Supert at du blogger igjen, la meg til som følger med en gang;)

Ha ein god kveld!

Klem Anita B

PIONPIA sa...

Du har ligget der blant mine favoritt bloggere... ipåvente av at du kunne dukke opp igjen;-)
Har savnet dine vakre bilder! Og du skuffer ikke, elsker tyll!!
Lykke til videre, og håper bloggegleden kommer tilbake for fullt!!
Klem

kullervilla sa...

Tyll är underbart, ge en speciell känsla...
kramiz//kullervilla

Emmas Verden sa...

så godt å se deg tilbake Heidi-Anitha :))
håper du kosa deg på catwalken..ikke værst å hive seg på det ;))

ha ei fin helg!!
klem Anne♥

Anonym sa...

Jeg og elsker tyll, og aller helst gammel tyll. Elsket som barn å gå rundt i mormors hus og se på alt det rare hun hadde samlet gjennom et langt liv - og der fant jeg masse gamle kjoler og noen med tyll.
Håper det gikk bra på catwalken :)

Ha en fin helg!
Klem, Mette

Anneli sa...

Så flott at du er tilbake Heidi-Anita! Du har vært savnet <3
Nattaklem fra Anneli :)

Anonym sa...

Hei. Nå ble jeg glad for å se at du var "tilbake"... Håper du har d fint!
Hilsen fra Linn, mamman til Dennis.

P.S. Tror d er noen ting i bhg som tilhører C. Jeg kan godt ta d med og få levert d i butikken hvis du vil!

vintage-rose Cottage sa...

Hi,,,your blog is´so nice and the picture are so beautiful..have a nice day,,belinda

Heidi-anitha sa...

Tusen tusen takk alle dere gode. Og takk Linn...Mamma til dennis :0)))) - om du hadde fått til det for meg er du en engel.. Men bare om det ikke er no bry da.

Kjempeklemmer fra meg

Kjersti sa...

EEEEELSKER dette bildet! helt fantastisk. Både stemning, fargetone og ikke minst materiale...
Nydelig!

chaussures puma clyde sa...

c'est très bon site et j'aime beaucoup.