lørdag 16. januar 2010

Små øyeblikk



Små små øyeblikk..



En urne med patina og en tørket hortensia ..Små øyeblikk i min stue i dag..



Litt tyll, blonder og en gammel ballerinakjole ligger på min lille hylle.
Med mine små yndlinger, bundet sammen til en liten krans.



Englevinger og min største madonna har også sin faste plass..


Med et hjerte av vakre fjær og blonder vil jeg takke alle dere gode som har gitt meg oppmuntring, tro og så utrolige mange gode ord  og tanker og ikke minst deres meninger om det lille bidraget jeg har  i Jdl Magasinet som er i salg i disse dager.

Jeg vil gi alle en god klem..
med et ønske om at dere nyter helgen og tar godt vare på hverandre.

Heidi-anitha

15 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Åhhh...
Så vakkert....
Du er såå flink !!!!

Ha en fin dag vennen. Veldig koselig på facebook ;)

Klem,kari

Maliva`s verden sa...

Takk for et vakkert øyeblikk jeg fikk her hos deg;o)
Ps!Sitter og koser meg med siste utgave av Vakre Hjem, du bør jo også komme i det bladet da...men jeg skal kjøpe JDL også. Må jo støtte opp bloggvennene mine vøttu..Kos helg til deg fra M-L

Magdalena sa...

skjønn helg til deg og dine...

h.espe sa...

Så nydelig Heidi-Anita - et vakkert innlegg!!

Gratulerer med flott reportasje i Jeanne d' Arc magasinet. Helt fantastiske bilder fra soverommet ditt. Gleder meg alt til å få se mer fra ditt vakre hjem i nest utgave...;o)

Ønsker deg en herlig helg videre - kooos deg!

Goklem fra Hildegunn

Viola sa...

Vlka ljuvliga bilder, nu måste jag direkt in och läsa tidningen , fick den idag...så spännande, ha en fin helg, kram VIOLA

Henriette's innfall og påfunn sa...

God helg til deg også :-)

WIZARD OF ONCE WAS "WooW" sa...

Hello,
I visit your blog often and love your style of decorating. I just found your translation box and now it's even more fun as I now can understand what your are saying about each of your pictures! I live in San Diego Calif.
Gale

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Vakkert så vakkert.
Ønsker meg en slik urne jeg. Hortensiaen har jeg;)

Må du ha en herlig helg.
Klem:)

Guttemamma sa...

Hei kjære deg!!
Vakker header og så utrolig vakre bilder hos deg som alltid!! Og hilsnen din gjorde meg så glad skal du vite!! Du som er sånn hobbyfrisør og lager striper i håret selv,hvilket navn og nr bruker du?? Og bruker du hette?? Er så lei av å betale nesten tusen kr for å gjøre det hos frisøren...

Også du,disse klærne..jeg fikk ganske mye penger på gavekort til jul,og har kjøpt en odd molly bluse ,en stroppebluse fra samme merke, to ti-mo ull singlets,pluss at salget frsitet meg til et vakkert heklet skjerf fra container og de deiligste gammelrosa chenille mamelukker du kan tenke deg...du hadde elsket de:)
Her forberedes biff og lørdagskos!
Ha en deilig kveld med dine:)
klemmer

Stine sa...

Det var en vakker urne, ja! Vakre bilder du viser! Håper på en tur til Zanz neste uke, Lillestrøm er jo bare en liten togtur unna :)

Klemmer

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅÅ så nydelige bilder... dett ga ro i sjelen... nydelig urne og tørkede hortensia...

Du er super flink å skape god stemning...

ha en fin kveld...

Klem kerstin

Altes Haus mit Seele sa...

hi!
wonderful & romantic pictures!
i love it!
hugs,
barbara

Anonym sa...

Nydelige bilder du viser oss, ditt hjem er helt skjønt og soverommet ditt i Jeanne d'Arc living magasinet...helt utrolig vakkert og romantisk:))Håper vi snart ser mer at hjemmet ditt i ett interiørblad:)) Må være utrolig moro og spennede å få hjemmet sitt avbildet i bladet:)) Gratulerer så mye.
En fortsatt god helg til deg og dine også.
Klem

Anneli sa...

Alt du ta i blir til gull <3
så nydelig Heidi-Anita.. :)
Jeg har endelig fått satt meg ned med det siste JD magasinet og må få si at bildene fra ditt hjem var kjempefine, akkurat som jeg tenkte!
Nå gleder jeg meg bare til neste..
Ha en skjønn helg!
Klem fra Anneli <3

Min Still By Maia sa...

Jeg er så enig med deg. Jeg har også flere Hortensiaer rundt omkring. De blir jo bare enda vakrere når de tørker!

Skjønne bilder som alltid.
Ha en fin ukestart kjære bloggvenn!