onsdag 27. januar 2010

En beskjed til mine hverdagsengler





Ja - dere finnes der ute..

Tusen takk for at dere hverdagsengler stikker innom min blogg i denne perioden hvor jeg bokstavelig talt bare prøver å holde den i live...Dettte har pågått en god stund, men White -vintage damen gir seg ikke så lett:0)

Desverre er jeg så mange andre "plasser" for tiden...selv om det var hos dere jeg skulle lagt igjen besøk, blir det bare at jeg besøker dere i tankene - og at jeg vet at jeg kommer sterkere tilbake.

Alle dere gode som svinger innom min lille blogg..Bare av nysgjerrighet..eller for å legge igjen ord, er jeg så takknemmelig. Alle komentarer blir lest flere ganger - og alle legger seg godt på minnet. Nye som gamle venner - jeg vil si til dere at jeg er en smule skamfull for at dere aldri får svar tilbake, det er ikke meningen å gå forbi noen - jeg har bare vondt for å få " livets puslespill" til å gå opp om dagen...

God dag til dere - midt i uken, og hærlige pluss grader har nådd Østlandet...:0)

Hverdagsklem Heidi-anitha

22 kommentarer:

Minka sa...

Heisann..Alle har sine stunder, og akkurat nå er det deg.Sånn er det bare, men vi vet jo at du kommer tilbake...Gleder oss, klems...

Rummet för välbefinnande sa...

Förstår hur du tänker, men du ska absolut inte känna dig skamsen! Ibland är det så svårt att hinna allt man vill. Det ska aldrig bli några måsten för då försvinner tjusningen med det mesta.
Jag känner bara att jag är så tacksam att jag får ta del av din underbara blogg, dina tänkvärdheter och fantastiska bilder.
Du är en ängel som förgyller min tillvaro Heidi-anitha!
Stor stor kram!
Mia

Renate sa...

Det viktigste er at du tar vare på deg selv ,Så kan du når du har overskudd ta vare på andre gjen .
som skrevet over her ,alle har man sine stunder hvor livet ikke er så lett eller dagene ikke strekker til alt man skulle gjort og tenkt.
Men den tid kommer da du føler for å hoppe ut i det igjen og da venter vi spent på deg .
Syntes du har en flott blogg jeg . Setter pris på å lese og nyte vakkre bilder hos deg .
god klem

aase sa...

Ta vare på deg selv å blogg når du føler du orker, ikke press deg til dette. Alle skjønner det da!!

Stor klem!!

Anonym sa...

Venner forsvinner IKKE, H A!!
Pass godt på deg selv og blogg når du har overskuddet tilbake:-D
Ha en fin dag snuppa,
klem Hege.

pensjonat frua sa...

Nydelig bligg du har! Blogging er jo ikke det viktigste i livet, selv om det er gøy når en har tid.
Ha ei fin uke du!

lottens vita och gröna sa...

hej vännen, inte ska du känna dig skamsen, så är det man är mer på ibland, jag kommenterar midre än vad jag gjort förrut med...jag tror man liksom tömt sig för en stund, man kommer igen när det känns kul igen, lovar dig!!!
gör bara det som känns bra, strunta vad du tror att vi läsarae tänker då blir bloggen ett ok!
du är en såååååå go tjej och har en alldeles ljuvlig blogg, varmkram lotten

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Det gör inget om du inte svarar jag älskar i alla fall att gå in här!
Kram Kathrine!

Vintage House sa...

jag förstår dig exakt har känt så 2 gånger innan under mina graviditeter och lagt bloggen åt sidan tiden fanns inte. Men nu känner jag på topp och det känns så roligt att blogga och det är så man måste känna annars blir det bara ett påhäng. Hoppas du snart hittar tillbaka kram i massor sandra

Randi sa...

Heia du min skjønne lille rose!!
Akk å ve.....du er no så skjønn med din tekst og dine bilder,som alltid!!
Men du Heidi,om det kan hjelpe ( noko det sikkert ikkje gjer....) så er oss i samme båt:o)Da får oss ro båten ilag eg og du;))Eit tak fram og to tilbake,hehehe
Ja du husker kansje sangen til Ingebrikt Davik ( ja han var herfrå øya;) " Fram og tilbake" ..hihihi
Skitt men det hadde vore gøy å vore på rotur ilag med deg.Du har no vakse opp på nesten nabo øya mi so du kan no å ro du tenkje eg.....:-))
Ja men oss alle veit at du vill så meir en gjerne besøkje alle,og ikkje minst legge igjen eit spor etter deg,men det er av og til håplaust og få til!Sånn er det berre!!Besøk andre når du har tid du!!
Ja hiv og hoi,det siste døgnet har det regna sånn her at no ser eg "grøne"marker igjen...yes!! MEN,det skal visst komme frost til helga høyrer eg rykter om,æsja!!
Å du,det forrige innlegget ditt var nydelegt Heidi!!
Kansje du skal jobbe ekstra no da du så Susanne får reise på messe?-))Å den som kunne vore der du,ja både på messe og i butikken til Susanne,puh!!
Eg har fridag idag,jobbe resten av veka,skal lage meir sjokolade;))hihi
Tenk da,jammen ta onsdag idag,kor i alle dager blir vekene av...sukk!
Ha ein fin og kos dag vidare Heidi vennen!!
God varm klem frå meg!

Stine sa...

Håper alt står bra til :) Synes bloggen din holder seg bra jeg!

Klemmer

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg har tittet innom bloggen din jevnlig siden jeg oppdaget den, og den er helt herlig! Jeg synes bildene dine og utrykket i dem er het fantastisk, samtidig som du skriver så fint! Hvert besøk her inne gir meg både inspirasjon og glede, så ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke svarer på kommentarer.

Ønsker deg en fin dag!
Klem

Anonym sa...

Hei,Heidi:)
Du skal vette at eg føle mæ deg!! Blogge ikkje sjøl,men kunne tenke meg å lære dæ....bloggen din e blandt favorittan mine,den e bære heilt herli:)Nån trøstanes ord på ferden:
Ikke alle dager er lette,noen vil på prøver meg sette. Ikke alle dager nyter sjelen samme ro,men hver en dag jeg kan på Jesus tro!!Nyter bloggen din hver dag og lytter til den deilige musikken du har lagt inn!!
Stor varm klem fra nord-norge!!
Ruth Aina

H elle K sa...

Hei kjære vene.
Dette skal være lyst betonet, alle har sine dager
Man skal gjøre dette når man har lyst eller ork, ikke for at du skal føle dette som et press.
Stå på , det løsner etterhvert igjen, du vet det alltid lys i enden av tunnelen.
Ha en fin ettermiddag.
klemmer Kristin

Guttemamma sa...

Ikke tenk på det,kjære søte deg,vet jeg har deg allikevel...
varm klem

Millas hem sa...

Kram

Simones Country Home sa...

Hei hei.

Ja skjønner greia di. Det kan fort bli litt mye om dagene. Men nå er det snart vår,sol og sommer. ;o))

Klem Simone

sylvia sa...

hei.
ja sånn er livet,noen dumpler får vi å bryne oss på,gjør det som er best for deg,bestandig en glede å titte innom deg.
jeg å er litt sliten om dagen,å det har jeg fortalt på bloggen,
det går opp å ned,
gleder meg til vår nå,men i får kulde å snø igjen her sør frem mot helga.
ønsker deg en god kveld,
pass på deg selv.
klem fra sylvia

frøken olsens drømmer sa...

Ja sånn er det vel for oss alle noen ganger...sliten selv jeg,så jeg er heller ikke flink med å kommentere ..
men det går vel over plutselig er overskuddet der igjen ;))
god natt til deg min venn ;))

moa sa...

en klem til deg
fra meg..

Mitt hvite hus sa...

Stikker innom bare for å si hei og en god dag::

Klem Kerstin

Emmas Verden sa...

sender deg en varm klem Heidi-Anitha..
bildene fra hjemmet ditt er bare nydelige..
Anne♥♥♥