onsdag 1. oktober 2008

Sov søtt... en vakker drøm..

Hei!

Det blir ikke helt som jeg lovte... dette er ikke bilder i fra vårt soverom... men tvert om et annet vakkert soverom, som jeg gjerne kunne tenke meg å bytte til meg...hmmm.

Jeg er helt fortapt da jeg ser dette nydelige hvite blanke gulvet, i all sin enkelhet mot den fine gamle jernsengen og den vakre kirkestaken i vinduet.. Det er Nina Hartmann sitt hjem, et prosjekt Vinage-johanna og hennes andre 2 kollegaer som holder på med noe litte hemmelig..."fnis"....prosjekt... så uendelig vakre bilder... de er så utrolig dyktige, og jeg skal spent følge opp dette prosjektet... tror det ender i en bok...:)

Det andre bilde jeg viser i dag er fra KRONEN. Syns dette var bare så nydelig og varmt og akuratt slik jeg kunne tenke meg å ha det....




Ønsker dere alle en god natt...
Jeg kommer sterkere tilbake med egene sovromsbilder.. det lover jeg...
Sov søtt....

1 kommentar:

Miamor sa...

Vakkert, vakkert hos deg!! Så det soveromsbildet i går jeg...og ble helt forgapt ;) Sååå herlig!!

Ha ei fredfull natt!! I morgen blir jeg 29 år for n`te gang..hi..hi...gleder meg til kaffe på senga!!