søndag 5. oktober 2008

MALER GULVET !

HEI KJÆRE BLOGGERE!

Det er meg en glede og presentere dagens overskrift! Jeg maler gulvet:)!
Begivenheten befinner seg i storstua som jeg har snakket litt før om på bloggen...endelig fikk jeg lov av min kjære mann:)

Åhh, hvor fornøyd jeg blir! Sitter her med verkende rygg og maling oppover øra, men hva gjør vel det når gulvet blir lysegrått og vakkert!

Selvfølgelig har jeg en god medhjelper:) Cornelia er alltid med på småprosjektene mine, og elsker og bistå:)...så det tar ofte litt lenger tid.. og det blir litt "ganske mye mere klin," men vi har det koselig i sammen.

Tror jammen hun begynner å få samme smaken som mamman sin... Nå skulle My little ponny være HVIT:)... hmmm tenkte jeg... kan jeg ha noe med den beslutningen å gjøre?

Nå tar lille trulte og og lille stompen en lur og jeg får tid til å titte inn til dere og nyte en kald iskaffe.

Håper dere har hatt en finfin helg? Jeg håper dere vil like mitt nye gulv.... Jeg vil legge inn bilder når hærligheten er ferdig.. dog det vil ta noen dager, for den stua er stoooor! Jeg holder dere oppdatert!

Kos dere, og lag dere en liten huskelapp med alt det koselige dere skal finne på i hjemmet til jul:)
Peppekakene smakte faktisk veldig godt allerede i går:)

klemmer Heidi-anitha

4 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Hei !! Tusen takk for koselige ord,inne hos meg !! Har kost meg lenge med bloggen din,du har et utrolig flott hjem.... Og nå blir det nok lekkert med gråe gulv,gleder meg til å se....heldig var du som fikk lov.....hihiiii :) Pepperkaker igår ???? Har du startet med baksten allerede ??? Må si du er dyktig..... Kos deg videre,med iskaffen....det er snadder,det !!!

moa sa...

hei,hei..
så gøy at du er igang med å male gulvene dine..gleder meg å se, når du er ferdig!
Høres ut som du har hatt en fin helg - og det er bra :0)
klemklem Moa

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Tusen takk for koselig besøk hos meg.
Oj, å male gulvet er ingen jobb for pyser, hi hi. Men blir så lekkert til den franske landstilen. Har også endel elementer fra den, men ikke rendyrket. Synes det er så lekkert men huset mitt kler det ikke...har for mye mur innendørs så det blir en smule for kaldt hos meg.
Pepperkaker??... om det er kommert i butikkene blir nok mine barn ellevill ;o))
ha en flottt dag.
Klem

♥ H@rmoni ♥ sa...

Tusen takk for koselig hilsen!
Det blir sikkert et lekkert gulv når alt er ferdigmalt! :O)
fin uke til deg!