tirsdag 8. juli 2008

I strandkanten


Takk og pris for den vakre naturen vi har rundt oss. Rennende ,klunkende vann er noe av det vakreste jeg vet...eller som dette små små bevegelser i strandkanten...


Det er nydelig med sommer! Etterhvert som jeg blir mere kjent med blogingen kommer jeg til å vise endel bilder her hjemme i fra gården vi driver og bor på. Vi har både kuer, griser og 2 små sauer til min datter`s fornøyelse. Hun er 3 år, og er veldig glad i alle dyra her på gården. I dag har vi kunnet sittet å nyte kveldssola her hjemme, og Cornelia, vår datter har kunne avkjølet seg i bassenget sitt, for en fryd! I og med at jeg ikke er så godt kjent med blogging selv, jeg har bare lest andres interiørblogger i flere år, er jeg litt usikkerpå hvordan alt skal gjøres, men jeg lærer nok. Håper på litt tolmodighet:)


Interiør er som sagt noe jeg har stor glede av og som jeg bruker mye tid på. Vi flyttet hit på gården i mars 2007, så vi holder på med oppussing og omgjøringer enda. Det tar tid, så lenge det er mye en har både lyst til, og trenger å gjøre om, både i boligen, og ellers i fjøs og på gården ute.

Ingen kommentarer: